Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Het zou bokt niet zijn als er niet minstens één iemand er iets negatiefs achter zoekt of het op zichzelf betrekt, goed bezig, toppers.
Ot: ik vind dat dit soort foto's wat meer gedeeld mogen worden, of het nu een band of pure noodzaak betreft. Hoe vaak staan de ruiters wel niet schaapachtig erbij te kijken als hun paard in de kreukels ligt. Daarom, mooie foto, mooi gebaar en ik gun deze meneer opnieuw een werkpartner waar hij zo een band mee kan opbouwen!
En als het zijn doel was geweest het paard neer te houden had hij er vast anders op gelegen.
gelijk overeind.
pipo schreef:een hele echte wij zijn maatjes foto. Wat triest dat t paard op zo'n lullige wijze aan zijn eindje moet komen. Mag de agent het dier niet neerschieten? die heeft toch ook een wapen bij zich? Zal wel gewacht moeten worden op een deskundig oordeel... Heel erg sneu en tegelijk heel erg mooi dat er meer bestaat dan gebruiksvoorwerpen!.
Lara_Silver schreef:Het zou bokt niet zijn als er niet minstens één iemand er iets negatiefs achter zoekt of het op zichzelf betrekt, goed bezig, toppers.
Ot: ik vind dat dit soort foto's wat meer gedeeld mogen worden, of het nu een band of pure noodzaak betreft. Hoe vaak staan de ruiters wel niet schaapachtig erbij te kijken als hun paard in de kreukels ligt. Daarom, mooie foto, mooi gebaar en ik gun deze meneer opnieuw een werkpartner waar hij zo een band mee kan opbouwen!