Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
altijd eng die roosters. 
Celiien schreef:Ongeluk zit in een klein hoekje. En t park waar de ruiter zich bevond heeft een stuk of 4 a 5,roosters met eigenlijk net te smalle hekjes voor t paard. Paard wil er niet doorheen, zet een stap opzij en staat eigenlijk al met 1 voet op t rooster...
We zijn al tijden bezigen die hekjes te laten verbreden of alles anders te laten oplossen Maarja..
Woogy schreef:'ik wilde er omheen, maar blizzard ging rechtdoor'...sorry hoor maar dat geloof ik niet. Dier ligt plat op het rooster en is pas door de laatste spijlen gegaan.
Ik ken te veel mensen die er gewoon overheen rijden met hun paard
Woogy schreef:'ik wilde er omheen, maar blizzard ging rechtdoor'...sorry hoor maar dat geloof ik niet. Dier ligt plat op het rooster en is pas door de laatste spijlen gegaan.
Zoolgangster schreef:Woogy schreef:'ik wilde er omheen, maar blizzard ging rechtdoor'...sorry hoor maar dat geloof ik niet. Dier ligt plat op het rooster en is pas door de laatste spijlen gegaan.
Wat je zegt is mogelijk, maar wat mij opviel in dit geval was de optoming: paard had een bitloos hoofdstel, vermoedelijk gekruist onder de kaak door...
Het paard liep rechtdoor terwijl de amazone het paard de andere kant op wilde sturen.
Er zijn wel meer paarden die dwars door een bitloos hoofdstel heenlopen.