Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:Mee eens.Op de foto`s van ad.nl te zien hebben ze wel een mooie volle bak schoon hooi en dekens op, dekens zien snel vies uit na een keer rollen in modder, als ze maar droog zijn. ook zie je op de fotod dat zze dmv zeilen een droge plek hebben geprobeerd te maken, lijkt me noodoplossing bij gebrek aan schuilstal mogen bouwen in NL. er zijn helaas schrijnendere gevallen dan deze. Kniehoog in modder zie ik ook niet echt, er is modder maar kniehoog is overdreven en ook de mensen die voor de camera verschijnen vind ik nogal overreageren. Gene water geen hooi terwijl er op fotos duidelijk drinkbakken te zien zijn en een grote bak met hooi op ad.nl bij het 5e paard en een pony

Amaris schreef:Dat iemand uberhaubt maar kan denken dat zo'n waardeloze postzegel een geschikte plek is voor zes (!) paarden.
Belachelijk.
. Isabonny schreef:Volgens mij hadden de buurtbewoners dat hooi erin gegooid en niet de eigenaar; die zou al een week niet zijn geweest.
Bij ons is nu ook blubber, maar de dieren hebben de mogelijkheid om op het verharde stuk of in de stal te gaan staan en dat doen ze ook...hier zie ik die mogelijkheid niet.
Ik zie ze liever niet zo staan tot bijna hun knieen in de blub, net zo min als 24/7 op stal.