FEI Wereldbekerfinales 2018 vinden plaats in Parijs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

FEI Wereldbekerfinales 2018 vinden plaats in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 13:20

www.bokt.nl / www.horsetalk.co.nz

Parijs mag de Wereldbekerfinale van het springen en de dressuur organiseren in 2018. Daarmee heeft de Franse hoofdstad de andere kanshebbers, Las Vegas en Gothenburg, verslagen. Het zal de eerste keer zijn dat een Franse stad de dubbele finale mag houden.

De keuze op Parijs viel tijdens een bespreking van de FEI in San Juan, Porto Rico. "We zijn erg blij dat de FEI Wereldbekerfinales in de levendige Franse hoofdstal plaats zullen vinden." aldus FEI secretaris Sabrina Ibañez. "Het is de eerste keer dat beide finales in Parijs plaats vinden. In 1987 organiseerde de stad de springfinale, gevolg door de dressuurfinale in 1991."

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:30

Hopelijk is het wat beter georganiseerd als op het WEG in Normandië, anders maar even wat Duitsers inschakelen }:)

Ik zal eens kijken of het wat voor mij is om erheen te gaan, lijkt me wel eens mooi om mee te maken.

chamion
Huisheks

Re: FEI Wereldbekerfinales 2018 vinden plaats in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 14:57

*gaat opzoek naar gratis camperplaatsen* toch handig zo camper. En dat is 1,5 dag te rijden(oke, 3/4 dag als ik mezelf een beetje gek maak) en geen dure hotelkamer/eetkosten voor mij.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:08

chamion schreef:
*gaat opzoek naar gratis camperplaatsen* toch handig zo camper. En dat is 1,5 dag te rijden(oke, 3/4 dag als ik mezelf een beetje gek maak) en geen dure hotelkamer/eetkosten voor mij.

Heb je nog een plekje over? <<)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:36

Waar ergens? In het Grand Palais?