Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Anoniem schreef:Komt op mij nogal verwend over. De meeste topruiters hebben gewoon één toppaard waar zij kans mee maken op uitzending naar de O.S. Ik denk dat de meeste (top) ruiters wel een tweede paard erbij willen hebben die betaald wordt door een ander(sponsor). Maar je bent niet zomaar een topcombinatie, dat heeft tijd nodig en je moet er geluk mee hebben.
Of werkt het in de paralympische sport anders? Is een goed en braaf paard voldoende om op de Olympische spelen te kunnen rijden? Dan zou je kunnen concluderen dat paratopsport dus eigenlijk te koop is.
ik heb mijn vraagtekens bij dit item.
Anoniem schreef:Komt op mij nogal verwend over. De meeste topruiters hebben gewoon één toppaard waar zij kans mee maken op uitzending naar de O.S. Ik denk dat de meeste (top) ruiters wel een tweede paard erbij willen hebben die betaald wordt door een ander(sponsor). Maar je bent niet zomaar een topcombinatie, dat heeft tijd nodig en je moet er geluk mee hebben.
Of werkt het in de paralympische sport anders? Is een goed en braaf paard voldoende om op de Olympische spelen te kunnen rijden? Dan zou je kunnen concluderen dat paratopsport dus eigenlijk te koop is.
Anoniem schreef:Komt op mij nogal verwend over. De meeste topruiters hebben gewoon één toppaard waar zij kans mee maken op uitzending naar de O.S. Ik denk dat de meeste (top) ruiters wel een tweede paard erbij willen hebben die betaald wordt door een ander(sponsor). Maar je bent niet zomaar een topcombinatie, dat heeft tijd nodig en je moet er geluk mee hebben.
Ik geef haar groot gelijk!
Anoniem schreef:Ik vind het zeker ook knap hoor maar er zijn zoveel invalide ruiters die vanwege geld tekort en vrijwilligers tekort niet (meer) kunnen paardrijden terwijl zij datook graag willen dat ik deze roep om geld en een tweede paard van haar dus nogal erg verwend over vind komen.
Het zou haar sieren als ze niet alleen aan haar eigen ik zou denken maar vooral aan een degenen die helemaal niet kunnen rijden.
En hier wil ik het graag bij laten. Dit is mijn mening.
Ayasha schreef:Ik wil niet rot doen maar niemand weet of ie over vier jaar nog hetzelfde kan als vandaag. Dat "men" er van uit gaat dat een gezond persoon meer kans heeft over vier jaar nog steeds gezond te zijn is een illusie, een hardnekkige, maar een illusie. Ik vind het ook een ietwat apart bericht om eerlijk te zijn.
bigone schreef:Ayasha schreef:Ik wil niet rot doen maar niemand weet of ie over vier jaar nog hetzelfde kan als vandaag. Dat "men" er van uit gaat dat een gezond persoon meer kans heeft over vier jaar nog steeds gezond te zijn is een illusie, een hardnekkige, maar een illusie. Ik vind het ook een ietwat apart bericht om eerlijk te zijn.
Hier heb je natuurlijk gelijk in. Maar ik kan me ook nog heel goed de zoektocht van sponsoren voor een top dressuurpony hier op bokt voor de geest halen van een gehandicapt meisje.
Iedereen was lovend en vond het fantastisch. Pony gevonden en gekocht of gehuurd, dat weet ik niet meer maar pony was heel snel weer weg. Toen viel er geen onvertogen woord, nu is het een volwassen amazone die al zoveel successen heeft gereden en waar alleen die Olympische plak nog ontbreekt. En ik krijg een beetje de indruk dat dit weer typisch menselijk is, een succesvol iemand mag afgebrand worden en word niets meer gegund want ze heeft al zoveel. Behalve een gezond lijf maar ach, daar mogen we het ook niet over hebben want ja, dat kan iedereen snel gebeuren.
Ik weet dat jij uit ervaring spreekt Ayasha maar zo ken ik je niet uit topics, als er iemand niet op ziekte oid aangesproken wil worden en bijna altijd met goede moed in het leven staat ben jij het wel vandaar ook mijn verwondering op je post.