Ammerzoden: Barbançon wint zware tour

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Ammerzoden: Barbançon wint zware tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 20:29

Bokt.nl/ www.horsus.nl

De zware tour op de Nederlandse nationale wedstrijd in Ammerzoden is gewonnen door de Spaanse in Nederland woonachtige Morgan Barbançon. Zij reed Girasol (v. Gribaldi) waarmee ze sinds drie maanden een combinatie vormt. De combinatie wist een score te behalen van 73,25% . Tweede werd Hans Peter Minderhoud met Rubels afstammeling Zanardi. Deze combinatie, die enige tijd thuis is gebleven om verder door te trainen, kreeg een score van 71,35%. Derde in het elfkoppige zware tour deelnemersveld werd Kevin de Bruin met Santo (64,9%).

Vorige maand maakte Barbançon haar debuut met de vosmerrie op het CDI in Saumur. De combinatie haalde toen een score van 70,88%

lotte002

Re: Ammerzoden: Barbançon wint zware tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:05

Helaas lees ik dit soort dingen altijd te laat..was zo dichtbij had graag gaan kijken..maar knappe prestatie van Morgan en hans peter!

idefix4

Re: Ammerzoden: Barbançon wint zware tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:13

Ach, ik werd me er ook pas van bewust, toen ik clubgenoten op de foto zag met Edward Gal. :D Ook gemist dus. ;)

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 08:08

idefix4: hee jij ook bokt :) ik ben dus niet de enige die er te laat achter kwam hihi :Y) :+ had met me mezelf afgesproken nadat totilas een paar maand geleden in hulten liep waar ik dus ook te laat achter kwam :Y) }:0 :+ dat ik de startlijsten van suptop en GP in gaten ga houden..helaas tot dusver nog niet gelukt :Y) :+