Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
farahdiba46 schreef:Ik zal wel weer discrimineren maar dit is weer werk van die kl*te zigeuners. Het zijn ook altijd tinkers of kruisingen. Arm, arm dier...
UhNee schreef:farahdiba46 schreef:Ik zal wel weer discrimineren maar dit is weer werk van die kl*te zigeuners. Het zijn ook altijd tinkers of kruisingen. Arm, arm dier...
Lekkere houding heb je inderdaadIk zie nergens in de tekst staan dat het zigeuners zijn geweest. Of jij moet erbij zijn geweest....
pipo schreef:Ik zie geen tinker en ik zie geen bevolkingsgroep die zo'n dier wil laten lijden. Ik zie een heel erg zielig paard waar de eigenaar niet de kosten of het lef heeft om ook maar iets te ondernemen. Als Groot Brittannië van dit soort dingen af wil, laat ze het slachtverbod op paarden gaan. Zodat iedereen een paard een waardig eind kan geven.
De discussie is niet aan de orde dat als je geen paard kan onderhouden je er ook niet aan moet beginnen... het gebeurd daar gewoon. Als ze daar hun paardje naar de slacht mogen brengen, dan krijgen ze er een paar centen voor en zal dit soort dingen niet zo snel meer aan de orde zijn.
pipo schreef:Nee t probleem is dat ze niet geslacht mogen worden. Want voor het geld om ze af te laten spuiten en op te halen ben je een half paard kwijt. Naar de slacht mag niet. Dus als je een fijn paard heb en niet zo heel veel contanten.. word je vindingrijk. Ze werken het zelf in de hand. Als een paard maar geslacht zou mogen worden... al is het om te exporteren..Zou al een wereld van verschil maken
farahdiba46 schreef:UhNee schreef:
Lekkere houding heb je inderdaadIk zie nergens in de tekst staan dat het zigeuners zijn geweest. Of jij moet erbij zijn geweest....
achter deze houding zit in ieder geval een fatsoenlijk mens, in de tekst hoeft ook niets te staan, we weten allemaal wie hier verantwoordelijk voor zijn. Maar nee hoor ohhhhh je mag niet zo praten, precies de houding waar nederland aan ten onder gaat. Vooral je mond houden.
Ragdollcat schreef:pipo schreef:Nee t probleem is dat ze niet geslacht mogen worden. Want voor het geld om ze af te laten spuiten en op te halen ben je een half paard kwijt. Naar de slacht mag niet. Dus als je een fijn paard heb en niet zo heel veel contanten.. word je vindingrijk. Ze werken het zelf in de hand. Als een paard maar geslacht zou mogen worden... al is het om te exporteren..Zou al een wereld van verschil maken
Je zegt het zelf: als je een fijn paard heb en niet zo heel veel contanten...............de ellende is en blijft dus dat men paarden houdt als er geen rooie geld voor is.
pipo schreef:Nee t probleem is dat ze niet geslacht mogen worden. Want voor het geld om ze af te laten spuiten en op te halen ben je een half paard kwijt. Naar de slacht mag niet. Dus als je een fijn paard heb en niet zo heel veel contanten.. word je vindingrijk. Ze werken het zelf in de hand. Als een paard maar geslacht zou mogen worden... al is het om te exporteren..Zou al een wereld van verschil maken
Mist schreef:als je in GB of Ierland van een paard af wil kun je hem aan de "hunt" geven, dan wordt hij geschoten en aan de honden gevoerd.