Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik snap hem niet... Als je niet mag rijden op fiets- en wandelpaden en half verharde paden. Dan blijven toch nog steeds alleen de autopaden en ruiterpaden over? En daar mocht je toch altijd al rijden?
Of mis ik iets totaal?
_maaike_D schreef:Nu de paard-hatende randstad graag.
Ruiterpaden zijn schaars, menpaden zijn er überhaupt niet en op de weg wordt je doodgereden...
Yvank_ schreef:Veulen84 schreef:Ik snap hem niet... Als je niet mag rijden op fiets- en wandelpaden en half verharde paden. Dan blijven toch nog steeds alleen de autopaden en ruiterpaden over? En daar mocht je toch altijd al rijden?
Of mis ik iets totaal?
Dat denk ik wel ja... hier in de bossen (drenthe) heb je wandelpaden, fietspaden , ruiterroutes. Maar ook heel veel paden zonder bestemming. Als ruiter mag je hier nu niet op en dat mag straks wel.
DonCamillo schreef:Moet ik hier blij mee zijn? Ik zou het erg jammer vinden als er gemarkeerde ruiterroutes zouden verdwijnen. Ben zo iemand die ergens voor de vijfde keer rijdt en het dan nog presteert om te verdwalen!
Veulen84 schreef:Ik snap hem niet... Als je niet mag rijden op fiets- en wandelpaden en half verharde paden. Dan blijven toch nog steeds alleen de autopaden en ruiterpaden over? En daar mocht je toch altijd al rijden?
Of mis ik iets totaal?