Zenith krijgt plek in de Walk of Fame

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Zenith krijgt plek in de Walk of Fame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-15 18:25

* Bokt.nl / http://www.horseandhound.co.uk
Ingestuurd door bokker Ketaki

Wereld- en Europees Kampioen Springen SFN Zenith N.O.P. wordt opgenomen in de “Walk of Fame” van het CHIO Aken.

De Walk of Fame bevat de hoefijzers van de toppaarden die aan een wedstrijd in de prestigieuze Duitse stad hebben deelgenomen.

Zenith en zijn ruiter Jeroen Dubbeldam namen deze zomer deel aan het Europees Kampioenschap springen en wonnen daarbij individueel goud. In 2014 werd de 11-jarige ruin al uitgeroepen tot KWPN-paard van het jaar.

“Het hoefijzer van Zenith zal binnenkort worden toegevoegd aan de Walk of Fame”, zegt een woordvoerder van het CHIO Aken. De Walk of Fame eert grote hippische helden en was het idee van wedstrijddirecteur Frank Kemperman.

De hoefijzers zijn verwerkt in een tegel op de vloer, omgeven door een ster die lijkt op die van de beroemde Hollywoodberoemdheden.

Andere toppaarden kregen al eerder een plek in de Walk of Fame, zoals Salinero, het paard van Anky van Grunsven, Isabelle Werth’s paard Satchmo en het dressuurwonder Totilas.

_xManadisx_

Re: Zenith krijgt plek in de Walk of Fame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 23:13

Ik kom al jaren in aken en ben al jaren op zoek naar de walk of fame. Nooit gevonden

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:27

Bij de ingang van CHIO Aachen ligt de walk of fame, voor het stadion, eigenlijk niet te missen :D

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:44

DeniiSee schreef:
Bij de ingang van CHIO Aachen ligt de walk of fame, voor het stadion, eigenlijk niet te missen :D

Alleen een beetje jammer dat dat afgesloten is! Was er graag eens gaan kijken, maar is de VIP area

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:46

Dat dacht ik idd ook al. Ben al meerdere keren in Aken geweest maar de walk of fame was me nog nooit opgevallen. Er is wel altijd een gedeelte afgesloten voor de VIPs, dan zal die daar wel liggen. Jammer..

kimbrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:40

Oeh lijkt me gaaf om te zien ja