Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natalie36 schreef:Noem mij maar blond maar waarom lopen die pony s op de weg? En hebben ze daar geen hekken, straatlantaarns en lampen op auto s?
) mrie schreef:Natalie36 schreef:Noem mij maar blond maar waarom lopen die pony s op de weg? En hebben ze daar geen hekken, straatlantaarns en lampen op auto s?
Zoals gezegd, semi wild zijn ze, ze lopen daar dus los en het is bepaald geen klein gebied. Er is ook geen centraal meldpunt als er weer eens een langs de weg gevonden wordt. Want niet alle automobilisten zijn zo beleeft of achter zich op te ruimen of te melden.
For your information Nathalie, die systeem bestaat ook voor de camargepaarden in Frankrijk, en in het New Forrest in het zuiden van Engeland.. (is meteen je algemene kennis weer gefixt)

mrie schreef:Want niet alle automobilisten zijn zo beleeft of achter zich op te ruimen of te melden.
Rofah schreef:Hoop van harte dat het het aantal aanrijdingen zal verminderen
Echter als er een dier de weg op rent of loopt vanuit bebossing helpt reflectiemateriaal niet meer
oomens schreef:mrie schreef:Want niet alle automobilisten zijn zo beleeft of achter zich op te ruimen of te melden.
Al eens gezien wat een ree of wild zwijn met een auto doet? Ik geloof niet dat een automobilist zomaar wegloopt bij een total loss wrak, en zelf wegrijden zal toch moeilijk worden als je een paard goed raakt.
SindyKaya schreef:Dit was vorig jaar ook al op bokt nieuws?