Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaByoux schreef:Paden in dit 'bos' zijn bagger slecht en sommige honden eigenaars nogal asosociaal. Maar het is 'niet verstandig' om op de ruiterpaden te komen voor hun. Schei toch uit en geef hun óók een boete als ze erop komen.
Persoonlijk vind ik het niet tof dat als ik galoppeer over het ruiterpad en een komt een hond met eigenaar de hoek om en ik ben dan fout terwijl ik gewoon op het ruiterpad rij??
Wij worden aangepakt, hun dan ook!
En dat 2 naast elkaar is belachelijk. In draf en galop oke, maar er zijn delen waar je naast elkaar kan stappen wat soms wel gezellig is.
StellaMay schreef:Cindeeh schreef:Ik ben wel eens een mafkees tegengekomen, die op een ruiterpad in het Purmerbos, die met zn samouraizwaard stond te oefenen, pak dat soort idioten maar aan!
Hahahaha, ik lag hier echt even vlak. (Als het een serieuze reactie was; in dat geval sorry). Wat was je reactie?

geheCindeeh schreef:Ik ben wel eens een mafkees tegengekomen, die op een ruiterpad in het Purmerbos, die met zn samouraizwaard stond te oefenen, pak dat soort idioten maar aan!
Benfan schreef:VivaByoux schreef:Paden in dit 'bos' zijn bagger slecht en sommige honden eigenaars nogal asosociaal. Maar het is 'niet verstandig' om op de ruiterpaden te komen voor hun. Schei toch uit en geef hun óók een boete als ze erop komen.
Persoonlijk vind ik het niet tof dat als ik galoppeer over het ruiterpad en een komt een hond met eigenaar de hoek om en ik ben dan fout terwijl ik gewoon op het ruiterpad rij??
Wij worden aangepakt, hun dan ook!
En dat 2 naast elkaar is belachelijk. In draf en galop oke, maar er zijn delen waar je naast elkaar kan stappen wat soms wel gezellig is.
laten we eerlijk zijn, daar kan ook een andere ruiter rijden. Galloperen waar je niet kunt zien waar je heen gaat is vragen om problemen. Neemt niet weg dat het vervelend is dat mensen ook op ruiterpaden mogen wandellen.. dat is inderdaad erg vervelend (en dan mag jij ze uitleggen waarom, en natuurlijk weten zij het beter.. en doe jij het verkeerd.. niet zij!)
farahdiba46 schreef:Belachelijk. Wandelaars en gezinnetjes mogen alles maar owee als je als ruiter een stapje naast het pad zet. Ik heb in Schoorl eens mijn toenmalige paard op de noodrem moeten zetten omdat er een familie vlak naast het ruiterpad heerlijk zat te picknicken en de kinderen? Die zaten pontificaal midden op het pad (het is daar nogal mul zand) met hun schepjes, emmertjes en taartvormpjes. Kreeg nog commentaar ook toen ik door reed en paard zijn hoef plantte op een zandtaartje
farahdiba46 schreef:Belachelijk. Wandelaars en gezinnetjes mogen alles maar owee als je als ruiter een stapje naast het pad zet. Ik heb in Schoorl eens mijn toenmalige paard op de noodrem moeten zetten omdat er een familie vlak naast het ruiterpad heerlijk zat te picknicken en de kinderen? Die zaten pontificaal midden op het pad (het is daar nogal mul zand) met hun schepjes, emmertjes en taartvormpjes. Kreeg nog commentaar ook toen ik door reed en paard zijn hoef plantte op een zandtaartje
2 tal jaren terug denk ik is er een paard aan de kletter geslagen, meisje eraf, paard er vandoor. Mijn hond had het hem vervolgens in een hoek gedreven en tot stilstaan gebracht (koste wel mijn hart, maar goed
) zodat ik hem daarna kon pakken en terug brengen.