Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Kijk, dit werpt een geheel ander licht op de zaak. PS is vaker negatief bezig geweest, zonde.
Overigens mis ik wel een bronvermelding van dit bericht, uiteraard is de bron makkelijk te vinden, wel zou het netjes zijn als Bokt deze ook zou vermelden.
BMHP schreef:Facebook heeft betrekking op het eerder geplaatste bericht van PS, niet van de tegenreactie. Ik begrijp dat nieuwsberichten mensenwerk is, maar ik kom op Bokt te vaak berichten/foto's tegen zonder bronvermelding, wat wettelijk gezien niet mag.Ailill schreef:Kijk, dit werpt een geheel ander licht op de zaak. PS is vaker negatief bezig geweest, zonde.
Overigens mis ik wel een bronvermelding van dit bericht, uiteraard is de bron makkelijk te vinden, wel zou het netjes zijn als Bokt deze ook zou vermelden.
het staat er (inmiddels?) wel bij: facebook, maar hoebetrouwbaar is facebook.
3x ingebroken, slordig van PS dat ze niet eerder de vermissing van goederen hebben gemerkt
Edhunter schreef:Deze sjaak uit Bahrein is helemaal niet zo netjes hoor !!! Heeft al heel veel op zijn kerfstok !
Google zijn naam maar en kijk en huiver !!
Hij heeft zowel in Duitsland en in Engeland veel rotzooi gemaakt en gestolen!
Bizzybijtje schreef:Edhunter schreef:Deze sjaak uit Bahrein is helemaal niet zo netjes hoor !!! Heeft al heel veel op zijn kerfstok !
Google zijn naam maar en kijk en huiver !!
Hij heeft zowel in Duitsland en in Engeland veel rotzooi gemaakt en gestolen!
PS is ook niet zo netjes. Rommelt daar aan alle kanten en altijd gedoe... Zeer onprofessioneel.