Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_xManadisx_ schreef:Ach scott doet het gewoon net zo als dit jaar: team maatjes laten vallen en voor het geld gaan. Don't get me wrong, het is een toffe gozer en leuk met zijn paarden en hij heeft echt een yummie accent. Maar stiekem kan ik me na dat hele gedoe ook wel voorstellen dat de bondscoach zegt: sorry scott, geen plaats voor jou.
Misschien neemt hij ook wel een ander paard mee naar de OS. Hij heeft er genoeg!
reactie _xManadisx_ schreef:Ach scott doet het gewoon net zo als dit jaar: team maatjes laten vallen en voor het geld gaan. Don't get me wrong, het is een toffe gozer en leuk met zijn paarden en hij heeft echt een yummie accent. Maar stiekem kan ik me na dat hele gedoe ook wel voorstellen dat de bondscoach zegt: sorry scott, geen plaats voor jou.
Misschien neemt hij ook wel een ander paard mee naar de OS. Hij heeft er genoeg!
_xManadisx_ schreef:Zoals ik al zei, het is een toffe gozer en en erg leuk met zijn paarden. Wat dat betreft heeft hij het echt zeker verdiend en ik heb gigantisch zitten juichen toen hij won in Aken.
Ik vind het alleen heel erg jammer dat hij zijn team zo in de steek heeft gelaten en zijn prioriteiten ergens anders heeft gelegd. Gelukkig is het niet niet voor niets geweest en heeft hij wel gewonnen. Anders was het wel heel erg jammer geweest.