Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Delicia schreef:Gewoon op stal?
Vraag mij af waarom het door niemand is opgemerkt, er zou denk ik zeker wel iemand moeten zijn op stal daar?
gohya schreef:Hij heeft er in Gelderland al zóveel gepakt! Stroe is een dorpje hier iets verderop.
Ik kijk nog steeds élke keer onder de staarten van mijn merrie's.Bij de ruin hoef ik dat niet te doen,die laat zich sowieso niet door een vreemd persoon pakken,die voelt iemand aan die kwaad wil doen.
_Zoe schreef:Delicia schreef:Gewoon op stal?
Vraag mij af waarom het door niemand is opgemerkt, er zou denk ik zeker wel iemand moeten zijn op stal daar?
Hier in het dorp zijn ze 3 dagen geleden ook gewoon op een pensionstal geweest om half tien toen de eigenaren net even weg waren
NienSCHaap schreef:gohya schreef:Hij heeft er in Gelderland al zóveel gepakt! Stroe is een dorpje hier iets verderop.
Ik kijk nog steeds élke keer onder de staarten van mijn merrie's.Bij de ruin hoef ik dat niet te doen,die laat zich sowieso niet door een vreemd persoon pakken,die voelt iemand aan die kwaad wil doen.
Dat zeiden wij ook van de merrie bij ons op stal. Durft rustig een hapje te nemen of een schop uit te delen. Laatst de zadelmaker greep ze ook. Ik kom er zelf ook niet graag bij in de buurt.
Dan toch is zij gepakt, zo vreemd en niet te snappen.