Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mar_Nero schreef:En Huub is een topper dus dat moet goedkomen! Mijn merrietje van 31 staat er ook al jaren te glimmen en loopt nog als een trein
Pluizebolpum schreef:En daarom hoef ik dus nooit geen gemeenteweitje...
FloortjeM schreef:Pluizebolpum schreef:En daarom hoef ik dus nooit geen gemeenteweitje...
dat klopt dus in dit geval niet. Vebra is de eigenaar (dat staat althans in het artikel, ik weet er verder ook niks van), maar de gemeente vordert sloop van der stallen. Vermoedelijk is er een - vergunningsplichtige - (schuil)stal zonder vergunning en handhaaft de gemeente daarop.
Sparky10 schreef:eerder (toen hier nog grond was) huurde we dat ook van de gemeente, maar dan kreeg je netjes zoveel tijd van te voren te horen dat je weg moest, en kreeg je netjes de tijd om een ander plekje te zoeken, en je eigen spullen op de ruimen en eventueel her te gebruiken ,
nu zijn er geen weitjes meer hier, ik heb mijn paard gelukkig nu ook elders staan , maar snap sommige gemeentes niet dat ze van stel op sprong ineens land terug willen, en het vervolgens nog jaren braak laten liggen ,
hopelijk komt het oudje met zijn vriendjes de stress en verhuizing te boven,zo te lezen in de boven reactie moet dat goed komen , gelukkig maar!
Sparky10 schreef:eerder (toen hier nog grond was) huurde we dat ook van de gemeente, maar dan kreeg je netjes zoveel tijd van te voren te horen dat je weg moest, en kreeg je netjes de tijd om een ander plekje te zoeken, en je eigen spullen op de ruimen en eventueel her te gebruiken ,
nu zijn er geen weitjes meer hier, ik heb mijn paard gelukkig nu ook elders staan , maar snap sommige gemeentes niet dat ze van stel op sprong ineens land terug willen, en het vervolgens nog jaren braak laten liggen ,
hopelijk komt het oudje met zijn vriendjes de stress en verhuizing te boven,zo te lezen in de boven reactie moet dat goed komen , gelukkig maar!