Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik kan de gemeente begrijpen maar ook de stalhouder. Het is altijd jammer dat er zo snel wordt geroepen dat het eigen verantwoordelijkheid is,de gemeente kan best helpen met het zoeken naar een permanente oplossing.
Overigens had ik persoonlijk wel allang mijn paard weggehaald als ik wist dat dit zou gaan gebeuren.
CharleyT schreef:KimD schreef:Ik kan de gemeente begrijpen maar ook de stalhouder. Het is altijd jammer dat er zo snel wordt geroepen dat het eigen verantwoordelijkheid is,de gemeente kan best helpen met het zoeken naar een permanente oplossing.
Overigens had ik persoonlijk wel allang mijn paard weggehaald als ik wist dat dit zou gaan gebeuren.
Het is juist niet ''snel roepen enz'', bij het afsluiten van de huurovereenkomst was het al heel erg duidelijk dat het om 5 jaar zou gaan. Dan kun je nu wel de zielige ondernemer uithangen die op straat gezet gaat worden, maar dat heb je dan toch echt aan je eigen slechte ondernemerschap te danken.
Ondernemen is vooruitzien, zeker als je huurkontrakt maar 5 jaar beslaat.
Dus nu niet de gemeente de zwarte piet toespelen, de enige die verantwoordelijk is voor de ontstane situatie is de ondernemer zelf.
estja schreef:Tja je tekent een huurcontract voor 5 jaar. Je weet op het moment van tekenen dat het maar voor 5 jaar is omdat het gebied ontwikkelt gaat worden. Dan ben je toch wel een beetje naïef om te denken dat je aan het eind van die 5 jaar gewoon kunt blijven zitten.
Ondernemen is vooruit kijken.
lovehaffie schreef:estja schreef:Tja je tekent een huurcontract voor 5 jaar. Je weet op het moment van tekenen dat het maar voor 5 jaar is omdat het gebied ontwikkelt gaat worden. Dan ben je toch wel een beetje naïef om te denken dat je aan het eind van die 5 jaar gewoon kunt blijven zitten.
Ondernemen is vooruit kijken.
Als je het filmpje kijkt hoor je duidelijk dat het inderdaad in eerste instantie voor 5 jaar was maar met zicht op verlenging van langer kijkend nar de vorderingen van de Westlandse Zoom, deze hebben al aangegeven sowieso pas over 3 jaar is wat te willen gaan doen daar.