Dinja van Liere vertrekt bij Stal Hexagon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Dinja van Liere vertrekt bij Stal Hexagon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 17:48

http://www.bokt.nl

Dinja van Liere verlaat Stal Hexagon. Ze gaat voor zichzelf beginnen onder de naam 'Dinja van Liere Dressage' en zal zich vestigen op de Selevia Hoeve in Werkendam. Ze is niet de eerste ruiter die Stal Hexagon verlaat om zich op de Selevia Hoeve te vestigen, ook Laurens van Lieren heeft er zijn intrek genomen.

Op haar Facebookpagina is als volgt te lezen: "Gisteren was mijn laatste dag in dienst van Stal Hexagon. Vanaf 1 oktober ga ik voor mezelf beginnen onder de naam 'Dinja van Liere Dressage' gevestigd op de Selevia Hoeve in Werkendam! Ik ben Stal Hexagon onwijs dankbaar voor alle kansen die ik daar heb gekregen en voor de oneindige hulp die ze hebben geboden! Vanwege hen ben ik waar ik nu ben! Vanaf nu ga ik proberen op eigen benen te staan! En ik heb er ontzettend veel zin in!"

Stal Hexagon laat via Facebook weten de amazone heel veel succes toe te wensen: "Het is altijd jammer als je een topper kwijt raakt. Of het nou een paard is dat verkocht wordt, of een ruiter/amazone die voor zichzelf begint. Maar we zijn heel trots op de basis die we gelegd hebben, en we zijn ervan overtuigd dat ze nog veel van zich zal laten horen! Ze kwam als Z1 amazone, en gaat weg als een volwaardig Grand Prix amazone, meervoudig Nederlands kampioen, een bronzen medaille op de WK voor jonge paarden, en lid van het Rabobank talententeam. En dat is nog maar het begin! Succes verder Dinja, maar dat komt wel goed!"

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:10

Heel veel succes!
Gaat vast helemaal goed komen.

ptiteblue

Re: Dinja van Liere vertrekt bij Stal Hexagon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:37

Amai, ik heb daar in 2006 een veulen gekocht. Was toen een oud gebouw. Maar allés is nu vernieuwd en mooi.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:58

super leuk dat ze zelfstandig wordt nu :) ik hoop nog veel over haar te zien en te horen!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:34

ptiteblue schreef:
Amai, ik heb daar in 2006 een veulen gekocht. Was toen een oud gebouw. Maar allés is nu vernieuwd en mooi.

Ik was er in 2000 en wij waren er rats voorbij gereden. In 2001 was er wel al de grote nieuwe rijhal maar daarna is stukje bij beetje het complex vernieuwd.

Ik wens Dinja ook alle succes toe.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:43

Nou, niet stukje bij beetje hoor petraken. Er is een compleet nieuwe locatie gebouwd een paar km naar het dorp toe, hier zijn we eind december 2014 naartoe verhuist.
http://Www.manegebiesbosch.nl

Op de oude locatie kan je niet meer zien dat daar überhaupt ooit iets heeft gestaan. Dit is helemaal met de grom gelijk gemaakt ivm ruimte voor de rivier.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:01

Hé, zit stal hexagon niet meer op dezelfde plek?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:39

Nee, de Selevia hoeve, waar dinja naartoe gaat. Daar heeft ptiteblue een veulen gekocht.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:32

nee hoor, Hexagon gaat niet weg uit Schore ;-)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:06

misschien ook handig dat ze van hengstenhouderij van uytert een aantal talentvolle paarden te rijden krijgt.

dat stond er iig ook bij.
( op de fb van stal hexagon)