Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:Iedereen zegt hier wel leuk 'appeltje-eitje', maar waar zou je dit onder scharen? Sexuele criminaliteit, dierenmishandeling, dierensex? Ik gok erop(totaal geen verstand van het rechtssysteem) dat dit een hele moeilijke factor is geweest.
Als het allemaal zo appeltje-eitje had geweest, gingen er geen 2 jaar overheen.
Daarbij krijgt waarschijnlijk een verkrachting of moord voorrang op een zaak als deze...
_sharonnn schreef:Woogy schreef:Iedereen zegt hier wel leuk 'appeltje-eitje', maar waar zou je dit onder scharen? Sexuele criminaliteit, dierenmishandeling, dierensex? Ik gok erop(totaal geen verstand van het rechtssysteem) dat dit een hele moeilijke factor is geweest.
Als het allemaal zo appeltje-eitje had geweest, gingen er geen 2 jaar overheen.
Daarbij krijgt waarschijnlijk een verkrachting of moord voorrang op een zaak als deze...
Ik, (met beginnend verstand van het rechtssysteem) kan wel zeggen dat inderdaad zo'n zaak niet appeltje-eitje is. Filmmateriaal uitzoeken duurt wel even en de echtheid van een filmpje moet worden bepaald. Gezien er veel filmpjes zijn, kost dit wel even tijd
Joman schreef:_sharonnn schreef:
Ik, (met beginnend verstand van het rechtssysteem) kan wel zeggen dat inderdaad zo'n zaak niet appeltje-eitje is. Filmmateriaal uitzoeken duurt wel even en de echtheid van een filmpje moet worden bepaald. Gezien er veel filmpjes zijn, kost dit wel even tijd
Daar zal m de moeilijkheid niet in hebben gezeten hoor
Citaat:zo meldt woordvoerster Natasja Keijzer.
Volgens haar is er echter sprake van een uiterst tijdrovend onderzoek. "Beoordeling van dit dossier is een flinke klus, ook vanwege de vele filmbeelden", aldus de zegsvrouw.
_sharonnn schreef:Citaat:zo meldt woordvoerster Natasja Keijzer.
Volgens haar is er echter sprake van een uiterst tijdrovend onderzoek. "Beoordeling van dit dossier is een flinke klus, ook vanwege de vele filmbeelden", aldus de zegsvrouw.
Volgens de woordvoerster wel, er zijn een hoop filmpjes en naast de echtheid van zo'n filmpje wordt ie helemaal onderzocht, kost dus wel even tijd
Joman schreef:Als jurist zou je toch beter begrijpend moeten lezen. "Beoordeling van het dossier is een flinke klus, ook vanwege de vele filmbeelden". Dit betekent natuurlijk niet automatisch dat de filmbeelden dienen te worden gecontroleerd op echtheid. Naar mijn idee wordt namelijk alleen geduid op het gegeven dat het tijdrovend is de vele stukken incl filmmateriaal te bestuderenen vervolgens te beoordelen. Wie heeft het over de echtheid?
Mayflower_ schreef:Hard aanpakken die lui! Was deze dader geen Bokker? Of vergis ik mij nou?