Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sigrid1182 schreef:Totilas is gewoon verkloot door zn vorige ruiter en training, valt mij mee dat ie t zo lang heeft volgehouden.
Kwa bloedlijnen op gribaldi na, is hij een topper voor de bloedlijnen in de dressuurfokkerij.
Een goed dressuurpaard blijft alleen bestaan bij goed dressuurhengst uit super springfokkende merriestam!
sigrid1182 schreef:Totilas is gewoon verkloot door zn vorige ruiter en training, valt mij mee dat ie t zo lang heeft volgehouden.
Kwa bloedlijnen op gribaldi na, is hij een topper voor de bloedlijnen in de dressuurfokkerij.
Een goed dressuurpaard blijft alleen bestaan bij goed dressuurhengst uit super springfokkende merriestam!
Yom schreef:zou het dan niet zo zijn dat er meer vraag komt en die arme totilas nu flink aan het werk moet en hem dat weer meer leed oplevert??
geerke schreef:goh...eindelijk iets wat goedkoper wordt,dat gebeurd niet vaak
horseyfries schreef:sigrid1182 schreef:Totilas is gewoon verkloot door zn vorige ruiter en training, valt mij mee dat ie t zo lang heeft volgehouden.
Idd, gewoon een heel domme opmerking die op geen enkele manier te bewijzen valt en wat er is aan bewijs spreekt dit compleet tegen: Bij Edward presteerde hij, bij Edward was hij niet geblesseerd, en bij verkoop is hij binnenste buiten gekeerd en gezond bevonden.
Klaas15 schreef:sigrid1182 schreef:Totilas is gewoon verkloot door zn vorige ruiter en training, valt mij mee dat ie t zo lang heeft volgehouden.
Waarom is Gribaldi niet goed voor de dressuurfokkerij, hij heeft toch vele goede nakomelingen.