Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cioccolato schreef:![]()
Ik ben ook wel eens gestresst, niemand die naar mij kraait hoor.
Rollkur bij Gal viel nog wel mee in het stukje film dat ik heb gezien. Een strenge, dwingende hand zag ik niet.
Ja Rath had niet door mogen rijden, maar Toot is uit de sport. Ook een 'straf' lijkt me.
geerke schreef:Cioccolato schreef:![]()
Ik ben ook wel eens gestresst, niemand die naar mij kraait hoor.
Rollkur bij Gal viel nog wel mee in het stukje film dat ik heb gezien. Een strenge, dwingende hand zag ik niet.
Ja Rath had niet door mogen rijden, maar Toot is uit de sport. Ook een 'straf' lijkt me.
voor toot geen straf denk ik
antje_vip schreef:rollkur - op de correcte wijze uitgevoerd - is toch niet direct slecht voor het paard? Ik denk dat de problemen hiermee juist ontstaan door mensen die het verkeerd toepassen en hier door problemen met hun paard krijgen, en vervolgens constateren dat het een wrede methode is.
Tillie20 schreef:antje_vip schreef:rollkur - op de correcte wijze uitgevoerd - is toch niet direct slecht voor het paard? Ik denk dat de problemen hiermee juist ontstaan door mensen die het verkeerd toepassen en hier door problemen met hun paard krijgen, en vervolgens constateren dat het een wrede methode is.
Sorry, maar loop jij maar eens een uur met je kin tegen je borst, 5x per week. Dat is op den duur echt niet goed voor je gewrichten en spieren.