Op 13 september zal Jeannine de Wilde van Miralooks een workshop geven in de Boktlounge over het maken van een paardenhaarsieraad.
Hoe Jeannine kwam tot het maken van van paardenhaarsieraden? Ze heeft al 20 jaar paarden, maar in oktober moest ze helaas afscheid nemen van een grote vriend. Ze zocht een manier om hem toch nog een beetje bij zich te houden. Zo kwam het dat ze haar eerste armband maakte van paardenhaar.
Jeannine merkte dat er van meerdere kanten belangstelling was voor een sieraad van paardenhaar en zo kwam het dat ze haar bedrijfje opzette: Miralooks. Jeannine ziet haar bedrijf nog steeds als haar hobby.
Jeannine zegt: "Hoewel ik geen juweliers-opleiding heb, wil graag met respect voor jou en je paard, samen iets moois maken. Ik maak de sieraden graag omdat ik de relatie die je hebt met je paard als geen ander begrijp. Mijn voornaamste doel is om er een uniek persoonlijk sieraad van te maken."
Aan deze workshop kunnen 5 deelnemers mee doen en opgeven kan door een mail sturen naar Info@horse-event.nl