Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Yasmine_ schreef:Ook ik was erbij! Pittig parcours met een hoop afhakers halverwege parcours. Laatste serie van 3 gingen er belachelijk veel balken af
Helaas erg slecht weer gehad & evenement is nog nooit zo commercieel geweest.. Helaas.. Helaas..
Abercrombie schreef:_Yasmine_ schreef:Ook ik was erbij! Pittig parcours met een hoop afhakers halverwege parcours. Laatste serie van 3 gingen er belachelijk veel balken af
Helaas erg slecht weer gehad & evenement is nog nooit zo commercieel geweest.. Helaas.. Helaas..
Er waren mensen die zich stoorde aan de decadentie maar ik moet zeggen dat ik 1.5 muntje voor en prosecco in een echt glas niet duur vind. Natuurlijk is het commercieel, er moet geld verdiend worden.
er was een hele kinderhoek etc.lolifantje schreef:Waar ik me aan stoor is dat het blijkbaar heel normaal is dat je met een paard met sterk bebloede mond nog steeds een derde plaats kunt halen. Met lichtroze schuim in de dressuur mag je meteen vertrekken, maar bij het springen doen we net of we niets zien? Ik weet dat Eurosport de camera snel de andere kant op draaide, maar voor alle aanwezige bezoekers was het echt goed te zien.
_Yasmine_ schreef:Nee prijzen voor drinken bedoel ik ook niet.
Maar ik kan me nog voor me halen hoe het 10 jaar terug was. En toen had je bijvoorbeeld nog mooi zicht voor de tribune. Als je nu iets wilde zien was het minimaal 15 pp. voor de tribuneer was een hele kinderhoek etc.
Het wordt voor mijn gevoel minder gemoedelijk, vond dat juist altijd het leuke bij tops.
lolifantje schreef:Waar ik me aan stoor is dat het blijkbaar heel normaal is dat je met een paard met sterk bebloede mond nog steeds een derde plaats kunt halen. Met lichtroze schuim in de dressuur mag je meteen vertrekken, maar bij het springen doen we net of we niets zien? Ik weet dat Eurosport de camera snel de andere kant op draaide, maar voor alle aanwezige bezoekers was het echt goed te zien.