EK Aken: Leopold van Asten vervangt Harrie Smolders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

EK Aken: Leopold van Asten vervangt Harrie Smolders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 11:53

http://www.equnews.nl

Leopold van Asten en VDL Groep Zidane zijn door bondscoach Rob Ehrens opgeroepen voor het Europees Kampioenschap voor springruiters in Aken. Nederlands kampioen Van Asten vervangt Harrie Smolders met Emerald.

Leopold van Asten en VDL Groep Zidane werden in april Nederlands kampioen in Mierlo, waren de beste Nederlandse combinatie in de Grote Prijs van de Rotterdamse haven en maakten met twee foutloze ronden in de landenwedstrijd van Falsterbo deel uit van het winnende Nederlandse team.

De Nederlandse springruiters beginnen volgende week woensdag aan het EK. Bondscoach Rob Ehrens maakte eerder al zijn EK-team bekend, dat gevormd wordt door de ruiters die vorig jaar de gouden medaille veroverden op het WK in Caen. Leopold van Asten gaat als vijfde ruiter en dus reserve mee naar Aken.

Oehlala

Re: EK Aken: Leopold van Asten vervangt Harrie Smolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:13

Ik zou het logischer gevonden hebben als ze in het team hadden gezeten ipv als reserve-reserve op te moeten draven.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:04

NenaC schreef:
Ik zou het logischer gevonden hebben als ze in het team hadden gezeten ipv als reserve-reserve op te moeten draven.

Ben ik wel benieuwd, wie jij vindt dat dan reserve had moeten zijn? :o