Eindhovense studenten uit de kleren voor Brooke Hospital

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Eindhovense studenten uit de kleren voor Brooke Hospital

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 20:25

http://www.bokt.nl / http://www.omroepbrabant.nl

Dertien Eindhovense studentes hebben in lingerie geposeerd met hun favoriete paard. Dit was niet zonder reden, de leden van de Eindhovense studentenpaardrijvereniging ESVR Concorde willen met de verkoop van de ‘Horse & Honey’-kalender geld ophalen voor het goede doel. Aan het concept schort het niet, zo erkennen ze zelf.

Door uit de kleren te gaan hopen de dames dat de kalender extra goed verkoopt ‘onder de grotendeels mannelijke studentenpopulatie van Eindhoven’. Alle opbrengsten gaan naar het goede doel, Brooke Hospital for Animals.

Er is zelfs een heuse releaseparty. Donderdagavond wordt in Villa Fiesta op Stratumseind de kalender voor het eerst getoond en is er de mogelijkheid om met de modellen op de foto te gaan. De kalender kost tien euro en is ook te koop op de website van Horse & Honey.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:52

Een grote groep Bokkers heeft ook meegeholpen met dit project! Zo hebben onder andere Poess91 en Novalues gefotografeerd en ook vele modellen zijn Boktsters.

En omdat iedereen gratis heeft meegewerkt aan dit project, gaan alle opbrengsten naar het goede doel :j Vanaf vrijdag zijn ze te koop in de webshop waarvan een linkje in mijn onderschrift staat!

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:54

Leuk gedaan en zeker omdat het voor een goed doel is! Ken ook iemand ie eraan mee heeft gedaan, ben zelf ook een e Ik eindhovenaar(ovenares :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:11

Elise_K schreef:
Een grote groep Bokkers heeft ook meegeholpen met dit project! Zo hebben onder andere Poess91 en Novalues gefotografeerd en ook vele modellen zijn Boktsters.

En omdat iedereen gratis heeft meegewerkt aan dit project, gaan alle opbrengsten naar het goede doel :j Vanaf vrijdag zijn ze te koop in de webshop waarvan een linkje in mijn onderschrift staat!

Buiten enkele bokkers, zijn er ook nog een aantal bekende bokt paarden te vinden in de kalender :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:04

Anoniem schreef:
Elise_K schreef:

Buiten enkele bokkers, zijn er ook nog een aantal bekende bokt paarden te vinden in de kalender :)

We moeten inderdaad niet Bokt's misschien wel twee bekendste paarden vergeten: Jauke en Llevado! <3

Sofy

Re: Eindhovense studenten uit de kleren voor Brooke Hospital

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:51

Jammer dat de meegestuurde foto er niet bij staat! Die geeft meteen een duidelijk beeld van de kalender denk ik :).

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:14

waarom vrijdag pas, had hem op mij FB gedeelt en 1 van de heren was zo gecharmeert alleen is zaterdag al jarig dat gaan we niet redden om hem dan hier te krijgen.

Maar dames top gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:23

butengeweun schreef:
waarom vrijdag pas, had hem op mij FB gedeelt en 1 van de heren was zo gecharmeert alleen is zaterdag al jarig dat gaan we niet redden om hem dan hier te krijgen.

Maar dames top gedaan

Misschien valt er wel wat te regelen ;) stuur Elise_K eens een berichtje. Zij gaat over de verkoop van de kalender :)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:27

Top initiatief!

@Eline-K; je link in je onderschrift is voor de helft leesbaar dus minder aanklikbaar
Misschien 1 regeltje naar boven? Dan toont zich de link duidelijker.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 09:12

Mooi initiatief, hier ook een Eindhovenaar, ben heel benieuwd ! :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 09:18

Wat goed!!! *\o/*

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:41

Een kalender met enkel paarden had ik ook wel gekocht. Maar wat bloot kan nooit geen kwaad :)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:42

Haha het publiek hier waarschijnlijk wel inderdaad, maar de Eindhovense (grotendeels mannelijke) studenten waarschijnlijk niet :P.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:19

Het was eng maar ik ben trots om op deze kalender te mogen staan :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:42

Wat een mooi initiatief voor een goed doel. +:)+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:17

edit verkeert topic haha. Maar goed initiatief!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 17:19

Sofy schreef:
Haha het publiek hier waarschijnlijk wel inderdaad, maar de Eindhovense (grotendeels mannelijke) studenten waarschijnlijk niet :P.

Ik was er vanavond bijna heengegaan :') maar mijn wingman is afgehaakt.. We gaan nu met een paar op het terras in het dorp zitten :') Tegenvaller, nou mis ik de mogelijkheid om met de modellen op de foto te gaan -O-

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 23:31

Zonde, het was erg gezellig! Volgende week herkansing op de intro van de TU/e ;)

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 17:41

Echt super gedaan meiden! Hoop dat jullie er heel veel verkopen, vind het zo stoer dat jullie dit gedaan hebben! Diepe respect! :)