Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanaf vrijdag zijn ze te koop in de webshop waarvan een linkje in mijn onderschrift staat! Elise_K schreef:Een grote groep Bokkers heeft ook meegeholpen met dit project! Zo hebben onder andere Poess91 en Novalues gefotografeerd en ook vele modellen zijn Boktsters.
En omdat iedereen gratis heeft meegewerkt aan dit project, gaan alle opbrengsten naar het goede doelVanaf vrijdag zijn ze te koop in de webshop waarvan een linkje in mijn onderschrift staat!
Anoniem schreef:Elise_K schreef:Een grote groep Bokkers heeft ook meegeholpen met dit project! Zo hebben onder andere Poess91 en Novalues gefotografeerd en ook vele modellen zijn Boktsters.
En omdat iedereen gratis heeft meegewerkt aan dit project, gaan alle opbrengsten naar het goede doelVanaf vrijdag zijn ze te koop in de webshop waarvan een linkje in mijn onderschrift staat!
Buiten enkele bokkers, zijn er ook nog een aantal bekende bokt paarden te vinden in de kalender
. butengeweun schreef:waarom vrijdag pas, had hem op mij FB gedeelt en 1 van de heren was zo gecharmeert alleen is zaterdag al jarig dat gaan we niet redden om hem dan hier te krijgen.
Maar dames top gedaan
stuur Elise_K eens een berichtje. Zij gaat over de verkoop van de kalender
.
Sofy schreef:Haha het publiek hier waarschijnlijk wel inderdaad, maar de Eindhovense (grotendeels mannelijke) studenten waarschijnlijk niet.
maar mijn wingman is afgehaakt.. We gaan nu met een paar op het terras in het dorp zitten
Tegenvaller, nou mis ik de mogelijkheid om met de modellen op de foto te gaan