Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). ariatje schreef:Hebbe dingetje voor de rijken in China. Sportwagen is uit, paard is in.
Aankomend weekend 2 kijkers uit China. Kijken mag, maar alles blijft lekker hier!
Ze hebben daar nl. totaal andere opvattingen over dieren. Net zo makkelijk gekocht als gedumpd. Want nu is ineens een speedbootje hot....
chamion schreef:Hmm, waar is een Engelstalig website voor banen in China? Ik ben niet gebonden en zou het best willen.
. Mocht je iets dergelijks gaan doen, dan is het bijzonder handig om je voor die tijd zeer goed te verdiepen in de Chinese cultuur. Het maakt het werken en communiceren een heel stuk makkelijker. pien_2010 schreef:Zag het gisteren op BVN nieuws. Voor instructeurs en mensen die geen baan kunnen krijgen in de paardensport in Europa, ligt daar een gouden toekomst te wachten. Want de kennis is niet groot bij de meeste Chinese mensen en ze hunkeren naar dierenartsen, smid en verzorgers etc.
Dus zit je thuis op de bank met je stalhouderij of je instructeursdiploma, ik zou zeggen, grijp je kansen en ga voor nieuwe ervaringen. Vrijwel iedereen zal alles van je aannemen daar. Want in het land der blinden is eenoog koning (of koningin).
ariatje schreef:Voor dat iedereen gaat zoeken naar jobs....
China's internet staat niet open voor het westen. Het is en blijft een communistisch land. Welliswaar veranderen er langzaam wel dingen maar het land blijft heel gesloten!
Of je er wilt wonen als westerling??
Er worden trouwens al akties ondernomen om de paardeneigenaren beter te informeren.
anjali schreef:Dit vind ik tamelijk vreemd,want in China hebben ze al duizenden jaren zelf ook paarden.Weliswaar wat kleinere. Opoude Chinese schilderingen komen veel paarden voor,en wat denk je van het Chinese terracottaleger,alles met paarden. Het paard is ook een van de 12 dieren uit de Chinese astrologie.