Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Lang leve de dieractivisten met tunnelvisie en een iq van een baksteen...
harbourlight schreef:Geen goed woord over voor deze zogenaamde dierenactivisten.
Althoff heb ik een tijdje van dichtbij meegemaakt en ik heb diep medelijden met de paarden die bij hem terecht komen,
harbourlight schreef:Geen goed woord over voor deze zogenaamde dierenactivisten.
Althoff heb ik een tijdje van dichtbij meegemaakt en ik heb diep medelijden met de paarden die bij hem terecht komen,
Tillie20 schreef:Jezus, ben het er mee eens dat dieren, en zeker geen wilde dieren niet in een circus gehouden zouden moeten worden omdat deze omgeving gewoonweg niet geschikt genoeg is. Maar om de dieren dan te bevrijden en daarvoor juist een gevaarlijke situatie creëren.. Dat is gewoon echt dom!
Rocamor schreef:Tillie20 schreef:Jezus, ben het er mee eens dat dieren, en zeker geen wilde dieren niet in een circus gehouden zouden moeten worden omdat deze omgeving gewoonweg niet geschikt genoeg is. Maar om de dieren dan te bevrijden en daarvoor juist een gevaarlijke situatie creëren.. Dat is gewoon echt dom!
Effe offtopic, maar dit soort geintjes waren er jaren geleden ook al. Toen nog met die Bontfarms. Activisten openden 's nachts de hokken van de nertsen, want die waren zo zielig. Nu ging het gros dood van de honger (konden zich niet redden) of ze warden aangereden.
Vroeg me af of het middel toen niet erger was dan de kwaal...
8nnemiek schreef:Wie zegt dat dit dierenactivisten zijn geweest? Die zijn wel slimmer lijkt me. Ik zou eerder hangjongeren verdenken, hetzelfde tuig wat ook hekken van paardweides open zet, hun pitbull achter paarden aan jaagt en je na roept als je op de openbare weg rijdt..
Lees ik nu dat dit al meerdere keren is gebeurd? Dan zorg je toch voor een betere beveiliging of hekwerk..?
Maar iig een geluk dat er geen paarden gewond zijn geraakt..
niemand die wakker werd he en ik maar op caravans kloppen en roepen. Heb ze maar weer in hun weitje zonder stroom erop gezet en ben afgedropen..prutsers Jennyj01 schreef:Toch raar dat we die activisten niet in de Oostvaardersplassen zien.