Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:n het oranje podium werd compleet gemaakt door Malka Prosman die samen met haar Las Vegas naar de derde plaats reed met een score van 70.90%
Vlado schreef:"Hitler zou zich omdraaien in zijn graf als hij een had" deze domme opmerking heeft vandaag 8-8-2015 de krant gehaald Gelderlander
heidy_wilco schreef:Vlado schreef:"Hitler zou zich omdraaien in zijn graf als hij een had" deze domme opmerking heeft vandaag 8-8-2015 de krant gehaald Gelderlander
Hoezo een domme opmerking? Leer jij maar eens de geschiedenis kennen... Het zouden Hitlers OS zijn, hij heeft dit stadion laten bouwen met de verwachting dat de uitkomst zou zijn dat de Germanen een superieur "ras" was. En nu houden er Joden een OS in.
Ik heb er helemaal niets op tegen hoor, maar als je de historie van het gebouw kent, zou je mijn reactie begrijpen.
Ayasha schreef:heidy_wilco schreef:
Hoezo een domme opmerking? Leer jij maar eens de geschiedenis kennen... Het zouden Hitlers OS zijn, hij heeft dit stadion laten bouwen met de verwachting dat de uitkomst zou zijn dat de Germanen een superieur "ras" was. En nu houden er Joden een OS in.
Ik heb er helemaal niets op tegen hoor, maar als je de historie van het gebouw kent, zou je mijn reactie begrijpen.
jij weet precies meer dan de geschiedenis want niemand lijkt echt zeker te weten wat er met Hitler gebeurt is en dus ook niet of ie al dan niet begraven is.
Maar bon. De opmerking is hoe dan ook danig ongepast in mijn mening.