Vrouwen gewond na ongeluk met menwagen in Westendorp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Vrouwen gewond na ongeluk met menwagen in Westendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 06:31

http://www.gelderlander.nl

Twee inzittenden van een menwagen zijn woensdagavond gewond geraakt toen ze uit de wagen werden geslingerd nadat die tegen een boom belandde op de Pellendijk in Westendorp. Volgens getuigen brak een leidsel, waarna het leidsel het been van het paard raakte. Het dier schrok daarvan en sloeg op hol, waardoor de wagen tegen een boom belandde.

De twee vrouwen werden uit de wagen geslingerd en raakten gewond. Ambulances rukten uit om de gewonden te verzorgen. Één slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht. De menner bleef ongedeerd. Voor zover bekend bleef ook het paard ongedeerd.

Xyris

Re: Vrouwen gewond na ongeluk met menwagen in Westendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:08

Zoveel ellende de laatste tijd met paard en wagen... Is dit toeval?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:36

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:46

ceasario schreef:
Dat krijg je als de APK niet orde is..

Ze brengen andere in gevaar...Elke oen denkt op een menwagen te kunnen plaats nemen.

http://www.112achterhoek-nieuws.nl/arti ... estendorp-

Deze opmerking vind ik dus nergens op slaan. Ik reed laatst met mijn paard en plots knapte ook de teugel. Terwijl ik altijd mijn materiaal in orde heb. Dit was niet het leer, maar het pennetje wat geknapt was. Als ik gezien had dat het leer aan end was, dan had ik nieuwe gehaald. Maar aan een pennetje waar geen spatje roest op zit kan je niet zien of het binnenkort stuk gaat!!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:28

PrizTwir schreef:
ceasario schreef:
Dat krijg je als de APK niet orde is..

Ze brengen andere in gevaar...Elke oen denkt op een menwagen te kunnen plaats nemen.

http://www.112achterhoek-nieuws.nl/arti ... estendorp-

Deze opmerking vind ik dus nergens op slaan. Ik reed laatst met mijn paard en plots knapte ook de teugel. Terwijl ik altijd mijn materiaal in orde heb. Dit was niet het leer, maar het pennetje wat geknapt was. Als ik gezien had dat het leer aan end was, dan had ik nieuwe gehaald. Maar aan een pennetje waar geen spatje roest op zit kan je niet zien of het binnenkort stuk gaat!!

Inderdaad een beetje kort door de bocht deze reactie.

Ik heb het ook gehad op het strand in ren galop brak mijn beugelriem af, wel blijven zitten gelukkig maar daar was helemaal niks mis mee zagen er keurig netjes uit. Kan zomaar gebeuren, een ongeluk zit in een klein hoekje..

Sterkte voor de gewonde vrouw, hopelijk voelt zij zich snel beter!
Gelukkig is het nog redelijk afgelopen, had veel erger kunnen zijn! Bah dit soort dingen wil niemand mee maken!

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:32

Xyris schreef:

Tuurlijk is dat toeval, denk niet dat die mensen samen hebben gezeten en zich bedacht hebben; Nou laten we nu allemaal eens ongelukken gaan krijgen..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:26

Roweentje89 schreef:
Xyris schreef:

Tuurlijk is dat toeval, denk niet dat die mensen samen hebben gezeten en zich bedacht hebben; Nou laten we nu allemaal eens ongelukken gaan krijgen..

Begrijp ik ook wel ^^ mijn vraag was meer, waardoor komt het? In de zin van, is mennen gevaarlijker. (Ik heb nooit gemend noch op een kar gezeten)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 21:02

Komt gewoon door het internet, dat elk ongeluk gepost wordt. Als elke ruiter die valt gepost wordt hebben we bokt zo vol XD

Roweentje89

Re: Vrouwen gewond na ongeluk met menwagen in Westendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 21:30

Toydoll heeft gelijk. Door de social media haalt veel meer nieuws het internet tegenover vroeger en daarom horen we nu veel meer dingen die we normaal niet zouden weten.