Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hoor in mijn hoofd bijna " O. M. G. " tussen de regels door haha
Hopelijk zijn de wonden van het paard niet al te erg en zijn zowel hij als ruiter snel genezen.
).Ballard_L schreef:Wij hebben zo vaak gehad dat er honden achter ons aan kwamen rennen, achter de achterbenen langs, blaffen, enz. En de eigenaren maar zeggen: 'ja hij doet niks hoor!'.zou er niet aan moeten denken dat er een hond in het achterbeen van je paard hangt.
Seven schreef:Wat een apart geschreven artikel
Vrouwtje, voor de behulpzame wandelaarster.![]()
Dat terzijde, is het vreselijk dat dit is gebeurt. In dat gebied gebeuren helaas wel vaker dat soort dingen met honden ook op meetingen heb ik vaak honden gezien die ineens tussen door komen racen. Bij 2 mevrouw er wat van gezegt want haar labrador vond het nodig mijn camera als stok te behandelen, dan krijg je dood leuk de reactie dat de honden daar los mogen en als jij niet onder gesprongen wil worden maar ergens anders heen moet gaan, tja
Lente schreef:Vervelende situatie maar om te vragen of iedereen zijn hond wil aanlijnen met wandelen vind ik ook overdreven.
Mijn hond poept niet als hij aangelijnd is dus waar hij los kan en mag (of het gedoogd wordt) gaat hij los. Zien we een aangelijnde hond of een paard dan roepen we hem terug (wat hij vaak ook wel doet).
Hij blaft bijna nooit en zou al zeker niet op een paard afrennen (schijterd).
Ballard_L schreef:Wij hebben zo vaak gehad dat er honden achter ons aan kwamen rennen, achter de achterbenen langs, blaffen, enz. Enbe de eigenaren maar zeggen: 'ja hij doet niks hoor!'.zou er niet aan moeten denken dat er een hond in het achterbeen van je paard hangt.
BarbaLala schreef:Verschrikkelijk dit.
Is mij en vast velen met mij ook wel eens gebeurt dat je wordt belaagd door honden.
Dat is dan ook de reden dat ik met zweep rijd.
Heb meer dan eens een hond bij het paard weg geslagen .