Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timo

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 00:32

http://www.bokt.nl


Afbeelding
Simone Pearce en Felicia tijdens de, voor hun, eerst selectie in Ermelo

Tijdens Outdoor Gelderland wist de Australische amazone Simone Pearce zich tijdens de Nederlandse selectie voor het Wereldkampioenschap Jonge Dressuurpaarden te selecteren om voor Australië uit te mogen komen. Met de fijn bewegende Vivaldi-dochter Felicia, in eigendom van Stal Perlee, zal zij in augustus afreizen naar het Duitse Verden om mee te rijden in de rubriek voor vijfjarige paarden.

Bokt.nl sprak kort met de 22-jarige amazone. "Natuurlijk kijk ik echt uit om Australië te mogen vertegenwoordigen bij zo'n prachtig en prestigieus kampioenschap," aldus Pearce. "Felicia laat iedere dag weer verbetering zien in het werk. Helaas zijn we nog maar kort een combinatie, daarom hebben we een aantal wedstrijden op de planning staan om wat meer ervaring op te doen samen. Maar als deze vooruitgang zich voortzet, kunnen we vast en zeker een mooie rit neerzetten in augustus."

Pearce zal de enige amazone zijn die een paard rijdt voor Australië. Ook zal zij aankomende week haar internationale debuut maken in de U25 tijdens CDIO Hagen. Dit debuut maakt zij met de Salvador (v. Lancet), die eveneens in eigendom is van Stal Perlee.

Het Wereldkampioenschap voor Jonge Dressuurpaarden zal van 5 tot 9 augustus plaatsvinden. Dit jaar zal het voor de laatste keer plaatsvinden in Verden, vanaf 2016 verhuist het evenement naar Ermelo.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:36

is er toevallig een filmpje van dit paard?

purkie

Berichten: 1720
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:11

rockey schreef:
is er toevallig een filmpje van dit paard?


Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Prachtige Vivaldi-dochter, geweldig gepresenteerd!

Anoniem

Re: Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:14


horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Re: Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:01

Leuk hé! Simone is de dochter van mijn goede vriendin Robyn. Toen stal Perlee een amazone zocht heb ik haar voorgesteld, en ze doet het super!

Getup

Berichten: 8278
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Simone Pearce als enige Australische naar het WK in Verden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:32

knap dier zeg, en lijkt me een fijne amazone.

Veseosunce
Berichten: 4668
Geregistreerd: 30-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:34

horseyfries schreef:
Leuk hé! Simone is de dochter van mijn goede vriendin Robyn. Toen stal Perlee een amazone zocht heb ik haar voorgesteld, en ze doet het super!



_/-\o_ :Y)

Ben wel benieuwd naar beeld materiaal!