Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Simbaa
Berichten: 3966
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:28

Timo_040 schreef:
"In tegenstelling tot wat eerder werd vermeld, vond het losrijden van Matthias Rath en Totilas vanmiddag in Hulten niet achter gesloten deuren plaats. 'Iedereen mocht gewoon kijken en er stond een man of vijftien langs de kant van de binnenbak,' aldus Sjef Janssen, die de score van het duo niet bekend wil maken," aldus De Hoefslag op Facebook


Flauw dat ze de score niet willen vertellen!
Dat ze het van te voren niet bekend maken snap ik heel goed, dat circus er om heen kan niet fijn zijn.
Had het ook begrepen als ze achter gesloten deuren los wilden rijden, maar de geheimzinnigheid omtrent de score vind ik jammer.

Wel echt leuk dat ze weer gestart zijn!
Blijft toch een heerlijk paard om te zien :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110802
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:29


essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:34

Waarom doen ze zo geheimzinnig over de score? Achterlijk gedoe. Kan het nou gewoon niet allemaal normaal verlopen..

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:35

Omdat de wedstrijd nog niet is afgelopen lijkt me?

Cemlys

Berichten: 14968
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:35

Simbaa schreef:
Timo_040 schreef:
"In tegenstelling tot wat eerder werd vermeld, vond het losrijden van Matthias Rath en Totilas vanmiddag in Hulten niet achter gesloten deuren plaats. 'Iedereen mocht gewoon kijken en er stond een man of vijftien langs de kant van de binnenbak,' aldus Sjef Janssen, die de score van het duo niet bekend wil maken," aldus De Hoefslag op Facebook


Flauw dat ze de score niet willen vertellen!
Dat ze het van te voren niet bekend maken snap ik heel goed, dat circus er om heen kan niet fijn zijn.
Had het ook begrepen als ze achter gesloten deuren los wilden rijden, maar de geheimzinnigheid omtrent de score vind ik jammer.

Wel echt leuk dat ze weer gestart zijn!
Blijft toch een heerlijk paard om te zien :D

De wedstrijd is ook nog niet afgelopen, of toen althans niet. Dus die wordt straks wel gewoon bekend gemaakt

Fijn dat ze weer gestart zijn. Jammer van alle (onjuiste) aannames weer

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:36

Het staat er net alsof ze het überhaupt niet willen bekend maken. Maar dat zou natuurlijk kunnen Cemlys.

Spenk
Berichten: 21827
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:36

essie_blue schreef:
Waarom doen ze zo geheimzinnig over de score? Achterlijk gedoe. Kan het nou gewoon niet allemaal normaal verlopen..

Niet geheimzinnig toch? Wedstrijd is nog bezig dus scores zullen straks wel bekend worden.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:48

Bij subtop geven ze de scores altijd al na paar deelnemers maar hc starts worden niet altijd gegeven. En eigenlijk best logisch. Score doet niet toe dan. Als ze wel gewoon hadden meegedaan was de score gewoon bekend geworden

Tendance

Berichten: 6134
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:55

Aranel schreef:
Wel weer panisch dat het losrijden achter gesloten deuren gebeurde en dat absoluut niemand foto's mocht maken. Zo wakker je de geruchten wel weer aan (voor de mensen die een bron willen: hoefslag op facebook).

Maar hopelijk kan hij nu vaker starten.


Men kon gewoon bij het losrijden kijken hoor. Ik was eerst sprake van dat dit niet zou mogen, maar was niet aan de orde.

Hinke

Berichten: 2095
Geregistreerd: 26-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:07

essie_blue schreef:
Waarom doen ze zo geheimzinnig over de score? Achterlijk gedoe. Kan het nou gewoon niet allemaal normaal verlopen..


Ik snap dat wel. Het zal iets te maken hebben met dat de halve wereld met ze mee kijkt en staat te popelen om ze de grond in te boren. Ze hebben de afgelopen jaren al zoveel kritiek van iedereen over zich heen gekregen dat ik me goed kan voorstellen dat ze ongeacht de score, zoveel mogelijk uit de media willen blijven.

Ik hoop dat ze het goed gaan doen binnenkort en blessure vrij blijven :)

xPearl

Berichten: 3278
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:12

Ach, ze hebben weer gestart. Daar gaat het om! :)
De score etc komt vanzelf wel een keer... Denk 'k. Zo niet? Tja. Dan niet :').
Hopen dat ze nu idd lekker door gaan!

Ben wel benieuwd hoe het er uit zag ^^

EngeltjeS

Berichten: 16644
Geregistreerd: 06-06-03

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:16


Bullebeest
Berichten: 3243
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:27

Hahaha die mensen die steeds langs fietsen. Vraag ik me weer af zouden ze weten waarlangs ze fietsen?

Verder snap ik heel goed dat ze dit zo stil hebben gehouden. Ik had dat al vanaf het begin aan gedaan. Veel te veel is de publiciteit opgezocht en weer afgezegd bij wedstrijden. Goede zet van ze.

LdJ

Berichten: 659
Geregistreerd: 04-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:29

Kennisje van mij heeft zelfs een foto'tje op fb gezet, dus achter gesloten deuren losrijden was er niet bij :Y)

Anoniem

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:30

Afgezien van het feit dat ik nooit in mijn leven dit niveau zal bereiken, zie ik hier een heel ander paard dan de 'oude' Totilas die ik me herinner.

Anoniem

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:31

En ik vind het apart dat eerst iedere scheet van Totilas in de media terecht kwam en dat ze nu ineens alles voor zichzelf houden.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:33

Duidelijk te zien dat rath op safe rijd en terecht. Uitstrekken niet voluit, piaffe niet helemaal tot het gaatje verzameld. Verder loopt ie prima. Je ziet dat ze gewoon aan het trainen zijn en daar is niks mis mee. Je zal zien dat rath hem in hagen veel meer oppakt en hem veel scherper zal hebben.

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:33

Zo, dat zag er toch al heel goed uit.
Heeft Bettine het zelf gefilmd? Hoe dan ook, dressuur magazine heeft de primeur. :D

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:35

KoudbloedKim schreef:
Afgezien van het feit dat ik nooit in mijn leven dit niveau zal bereiken, zie ik hier een heel ander paard dan de 'oude' Totilas die ik me herinner.


Jij herrinert je toot op topniveau op een wk, dit is toot op een traingswedstrijd na een blessure. Daar zit een groot verschil in

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:36

Ik vind het eerlijk gezegd geen slecht beeld, of het de energie en chemie heeft die ik bij een bepaalde andere ruiter zag, nee. Maar daarbij moet ik eerlijk zeggen dat de locatie en ambiance op het filmpje ook wat anders oogt dan een groot concours natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:36

bliver schreef:
[naam] schreef:
Afgezien van het feit dat ik nooit in mijn leven dit niveau zal bereiken, zie ik hier een heel ander paard dan de 'oude' Totilas die ik me herinner.


Jij herrinert je toot op topniveau op een wk, dit is toot op een traingswedstrijd na een blessure. Daar zit een groot verschil in
De vraag is of je überhaupt met een paard dat zoveel blessures heeft gehad nog ver de sport in moet gaan.
Ik vind het nu echt een 'gewoon' paard, maar goed... misschien heb je gelijk.

Vesceron

Berichten: 1427
Geregistreerd: 25-08-09
Woonplaats: R'dam

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:44

Ik heb het altijd een gewoon paard gevonden, al dan niet prachtig maar dat is een kwestie van smaak misschien, ik mis enkel die chemie, die energie en vonken die ik bij de vorige samenstelling wel zag en vooral voelde. Wat dat betreft ben ik het met je eens, ik zie wel een ander paard/combinatie.
Sommige combinaties zijn once in a lifetime, maar wil niet zeggen dat dit geen nette proef was.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:45

Hij liep hier indd gewoon, maar je ziet ook duidelijk dat het ook niet zijn doel is om hier 80 procent te rijden. Gewoon ontspannen rondje fijden en kijken waar ze extra op moeten focussen. Prima toch.

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:49

Waaw zeg, dat hij daadwerkelijk gestart is is inderdaad voorpagina nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:52

Elisa2 schreef:
[quote=geerke"]
Aranel schreef:
Wel weer panisch dat het losrijden achter gesloten deuren gebeurde en dat absoluut niemand foto's mocht maken. Zo wakker je de geruchten wel weer aan (voor de mensen die een bron willen: hoefslag op facebook).

Maar hopelijk kan hij nu vaker starten.



duidelijk iets te verbergen lijkt mij.Even een kwartiertje rollkur,word hij lekker soepel van.


Pfft wat negatief allemaal...ik snap ze, slim aangepakt![/quote]


Niks negatief, het is gewoon zo. Dat heeft SJef Janssen zelf toegegeven in een reportage dat ze zo trainen maar hij wilde het geen rollkur noemen!