Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Grappig hoe kunst is als de nieuwe kleren van de keizer.
Boven alle kritiek verheven.
Ik vind het juist een verfrissende eerlijkheid, het moet haarzelf en haar vader voorstellen, het ziet er niet uit, en dat zegt ze eerlijk. Prima!
toont alleen maar aan dat ze ook gewoon maar een mens is met een mening over kunst, dat het niet haar smaak is betekent niet dat ze dat niet mag zeggen en dat er niet in het artikel een dankjewel staat wil niet zeggen dat ze geen dankjewel heeft gezegd
Evelijn schreef:Ik dacht eerder dat de koningin wat last krijgt van haar ouderdom dat ze zo reageert en niet ondankbaar.
Arme mensje moet ook gewoon koningin blijven tot dat ze dood gaat.
Heeft Beatrix het makkelijker die kan gewoon in de schaduw ouder worden.
Evelijn schreef:Ik dacht eerder dat de koningin wat last krijgt van haar ouderdom dat ze zo reageert en niet ondankbaar.
Blue_Eyes schreef:Evelijn schreef:Ik dacht eerder dat de koningin wat last krijgt van haar ouderdom dat ze zo reageert en niet ondankbaar.
Ik had eigenlijk dezelfde gedachte. Niet zozeer ondankbaar, maar 'Oh, wat wordt ze oud ineens'. Het is me de laatste tijd wel vaker opgevallen dat er wat minder handige uitspraken van haar in de media komen. Ze wordt natuurlijk ook 90... Kan best zijn dat ze wat minder helder wordt.
.
.
There, i've said it!