Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jou 1 euro cent zou dus eigenlijk een halve moeten zijn. 
) had ik 1 euro gezegd, had het dan een halve dollar moeten zijn? Djeez.
. Is aardig van je bedoelt hoor Peelie! daar niet van

Bovenstaande is wel vrij grappig.
Peelie schreef:Jeetje, wat een kinderachtige reactie kim. Ik snapte de react van Benfan namelijk wel.
Tjah. Bill Gates zal er niet wakker om liggen nee.
Wat Is eigen de reden dat dat de "paardenhoofdstad" in de winter is?
hahahahahahahababna. Ik pies in mn broek hier.... Basilicium schreef:Ik vraag me af in hoeverre Bill Gates zich nu daadwerkelijk over dit probleem buigt. Waarschijnlijk ligt dit issue bij managers van dit specifieke fonds die verder bij jan en alleman niet bekend in de oren klinken, maar de expliciete benoeming van dhr Gates trekt natuurlijk wel meer aandacht. Dit is overigens totaal geen kritiek op de berichtgeving van het bokt nieuwsteam hier, maar meer om mijn volgende opmerking alvast te nuanceren.
In zoverre als het dus inderdaad om Bill Gates zelf zou gaan, denk ik juist wél dat hij er tot op zekere hoogte mee zit. Hij heeft als persoon én als bedrijfsman altijd ontzettend veel maatschappelijke verantwoording en liefdadigheid vertoont. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij zich ontzettend bewust is van de waarde van zijn geld in maatschappelijke zin. Ik denk daarom dat hij het betalen van een boete aan zoiets stoms (mag ik dat zo noemen?) als het milieuverantwoord verwerken van paardenstront dan ook erg vervelend vindt, omdat datzelfde geld niet meer uitgegeven kan worden aan andere doeleinden.
Kortom, ik denk dat iemand met het profiel dat Bill Gates heeft zich weldegelijk meer zorgen maakt over deze boete dan je uit de reacties op zou maken. Dat heeft niets van doen met de hoogte van zijn vermoge en juist alles met zijn besef van dat vermogen. Rijk of arm, er zijn mensen die heel nonchalant over geld denken en mensen die zich heel bewust zijn van hun uitgaven. Ik denk dat Gates tot de laatste categorie behoort.
Zo, en nu weer terug naar grappen en grollen over misverstanden :p
Peelie schreef:Jeetje, wat een kinderachtige reactie kim. Ik snapte de react van Benfan namelijk wel.
Tjah. Bill Gates zal er niet wakker om liggen nee.
Wat Is eigen de reden dat dat de "paardenhoofdstad" in de winter is?