Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik dat op school zou inleveren zouden ze mij uitleggen, en zij willen aan de hand van dat een nieuw product op de markt brengen?
Ibbel schreef:Op zich kun je met 350 antwoorden echt wel statistisch significante antwoorden krijgen. Hangt van je hypothese af, of je een groot genoeg verschil denkt te hebben.
Ik hoop echter wel dat ze gecorrigeerd hebben voor ras. Misschien waren al die bonte paarden wel bomproof Tinkers... Zou zomaar eens kunnen, in GB.
) op de tijdstippen dat het relevant was niet op de weg? Dat betekent dat deze mensen óf gebruik van een binnenbaan maken óf een dusdanige baan hebben dat je bij daglicht met je paard op stap kunt gaan. Als op de plek van het onderzoek geldt dat locaties met een (binnen)bak duurder zijn (net als hier in NL), dan zonder bak, dan betekent het dus dat mensen met een effen paard een beter inkomen hebben en/of meer over hebben voor de stallingslocatie van hun paard. Ofwel: zonder het onderzoek zelf gelezen te hebben kun je niks zeggen over de uitkomst. Hilli schreef:Ibbel schreef:Op zich kun je met 350 antwoorden echt wel statistisch significante antwoorden krijgen. Hangt van je hypothese af, of je een groot genoeg verschil denkt te hebben.
Ik hoop echter wel dat ze gecorrigeerd hebben voor ras. Misschien waren al die bonte paarden wel bomproof Tinkers... Zou zomaar eens kunnen, in GB.
Of rijden de mensen met een effen paard, die dus geen Tinkers zijn, maar warmbloeden (als we dan toch aan het generaliseren zijn) op de tijdstippen dat het relevant was niet op de weg? Dat betekent dat deze mensen óf gebruik van een binnenbaan maken óf een dusdanige baan hebben dat je bij daglicht met je paard op stap kunt gaan. Als op de plek van het onderzoek geldt dat locaties met een (binnen)bak duurder zijn (net als hier in NL), dan zonder bak, dan betekent het dus dat mensen met een effen paard een beter inkomen hebben en/of meer over hebben voor de stallingslocatie van hun paard. Ofwel: zonder het onderzoek zelf gelezen te hebben kun je niks zeggen over de uitkomst.
Wat een vooroordelen. Ik ken genoeg super hete tinkers en er lopen er ook zat (hoog) in de sport hoor..