Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mamajolijn schreef:Wat is de KNHS aan het doen???? Er is ook al een andere bond opgericht (Manege en Ruiterbond) omdat zij het ook niet eens zijn met de lijnen die de KNHS uitzet en nu dit? Het lijkt wel of de KNHS van het recreatieve rijden, ook gelijk een sport willen maken.
Ik hoop dat ze er vriendschappelijk uit komen, lijkt me voor iedereen de beste optie. Nog meet haat en nijd in de paardenwereld lijkt me niet nodig.
riegje schreef:ben benieuwd wat hier uit gaat komen, en ik vrees idd dat het de knhs alleen om geld te doen is.
ikke schreef:riegje schreef:ben benieuwd wat hier uit gaat komen, en ik vrees idd dat het de knhs alleen om geld te doen is.
Nee, geld speelt niet zo'n grote rol; de KNHS is er op uit om het ruiter- en menbewijs een officiële status te laten krijgen, iets wat de SRR al 30 jaar nastreeft, maar nooit een stap verder mee gekomen is.
Let er maar op.......
ikke schreef:riegje schreef:ben benieuwd wat hier uit gaat komen, en ik vrees idd dat het de knhs alleen om geld te doen is.
Nee, geld speelt niet zo'n grote rol; de KNHS is er op uit om het ruiter- en menbewijs een officiële status te laten krijgen, iets wat de SRR al 30 jaar nastreeft, maar nooit een stap verder mee gekomen is.
Let er maar op.......
Citaat:Hulshof is tevens teleurgesteld over de loyaliteit van de KNHS: 'In principe moet iedereen na het behalen van het menexamen de vrijheid behouden of hij of zij wel of geen lid van de KNHS wil worden. Je kunt dat niet verplicht stellen. Desondanks heeft de SRR het KNHS-lidmaatschap bij de examenkandidaten wel altijd gepromoot en dat heeft de sportbond geen windeieren gelegd.'
Let er maar op.......