Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Nou, dan ben je echt niet vrolijk en dat is zacht uitgedrukt. Die surveillance stelt dan ook niet veel voor. Sowieso snap ik niet dat de hengsten gewoon tussen de merries staan, maar wellicht is dat normaal op dergelijke evenementen?

Uitbreken is 1 ding, maar dan ook daadwerkelijk bij elkaar in de box belanden? agee schreef:Dit moet dan toch wel een slimme hengst zijn geweest, als hij eerst zijn eigen box open krijgt en vervolgens de box van de merrie open maakt. En deze waarschijnlijk ook weer sluit, want anders zou de merrie toch wel ontsnapt zijn???
Vreemd verhaal is dit.
agee schreef:Nou daar ben je dan mooi klaar mee!
Ik zou verwachten dat er 24 uurs bewaking is op een plek waar zulke kapitale paarden staan.
Dit moet dan toch wel een slimme hengst zijn geweest, als hij eerst zijn eigen box open krijgt en vervolgens de box van de merrie open maakt. En deze waarschijnlijk ook weer sluit, want anders zou de merrie toch wel ontsnapt zijn???
Vreemd verhaal is dit.
agee schreef:Nou daar ben je dan mooi klaar mee!
Ik zou verwachten dat er 24 uurs bewaking is op een plek waar zulke kapitale paarden staan.
Dit moet dan toch wel een slimme hengst zijn geweest, als hij eerst zijn eigen box open krijgt en vervolgens de box van de merrie open maakt. En deze waarschijnlijk ook weer sluit, want anders zou de merrie toch wel ontsnapt zijn???
Vreemd verhaal is dit.
Urielle schreef:agee schreef:Nou daar ben je dan mooi klaar mee!
Vreemd verhaal is dit.
Dat!
Een merrie die niet hengstig staat slaat de planken uit de stalwand als een hengst avances maakt, dus als die stal open was, hoe kan dat dan?