Geef je nog snel op voor de Grote Bokt Wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Geef je nog snel op voor de Grote Bokt Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 20:26

http://www.bokt.nl

In mei plaatsten we een oproep voor de grote Bokt Wedstrijd tijdens Horse Event. We zijn op zoek naar duo's die het aandurven om het samen op te nemen tegen andere bokt-duo's in voorrondes en tijdens Horse Event zelf.

Heb jij je nog niet opgegeven maar wil je dat wel, vergeet dan niet dat dit kan tot 14 juni 2015 23.59 uur. Dit doe je door een mailtje te sturen naar goldenarrow@bokt.nl.

Vergeet niet om daarbij een filmpje in te sturen waarbij jij en je teamgenoot een stukje vrijheidsdressuur en springen te laten zien.

Verder ontvangen we ook graag de volgende gegevens van het team:
Namen:
Leeftijd:
Telefoonnummer:
(Telefoonnummer ouders: indien onder de 18 jaar)

We hebben uiteraard wel een aantal regels voor deelname:
- In het koppel moet minstens één van de twee deelnemers voor 1 mei 2015 geregistreerd zijn.
- Deelnemers dienen een cap te dragen, zowel op het filmpje als op Horse Event. Ruiters die hier niet aan voldoen worden uitgesloten voor deelname aan de wedstrijd.
- Het materiaal waarmee gewerkt wordt moet veilig zijn. Denk hierbij bij het springen bijvoorbeeld aan hindernispalen of goedgekeurde crosshindernissen.
- Deelnemers moeten beide minstens 16 jaar zijn.
- Deelnemers onder de 18 jaar moeten toestemming hebben van hun ouders (dit wordt telefonisch
gecontroleerd!)
- Deelnemers dienen zelf paarden en het vervoer naar Horse Event tot hun beschikking te hebben.
- Er mogen geen paarden gedeeld worden, per deelnemer hoort dus een eigen paard.
- Bij deelname moet er al een groep van 2 zijn. Dit dient zelf geregeld te worden, Bokt bemiddelt hier niet in.
- Houdt er rekening mee dat je toestemming van de eigenaar hebt indien je met een verzorgpaard naar Horse Event wil komen.
De wedstrijd zal plaats vinden op zaterdag 12 september 2015. Hou er bij je aanmelding dan ook rekening mee dat je op deze dag misschien naar Horse Event moet komen. Uiteraard zorgen wij voor toegang tot het evenement. Wij kunnen helaas geen stalling regelen voor op Horse Event.

Voor meer informatie of het vinden van een teammaatje kan je kijken in onderstaand topic:
[VN] Bokt zoekt deelnemers 'Grote Bokt Wedstrijd' Horse Event

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Geef je nog snel op voor de Grote Bokt Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:02

Leuk initiatief! Volgend jaar ook iets voor mensen zonder eigen paard? Een soort kennisquiz waarbij de vragen moet beantwoorden over paarden en Bokt, maar waarbij je bijvoorbeeld ook een hoofdstel of mentuig zo snel mogelijk in elkaar moet zetten, de spieren/ botten/ organen (namaak uiteraard) op een neppaard moet bevestigen of bijvoorbeeld foto's van paardenrassen bij de juiste namen moet hangen etc?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:38

Jpitty, dat komt dit jaar ook aan bod in de Lounge. Maar daar komt later meer informatie over :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:43

Vind het een leuk idee, alleen niet iedereen doet vrijheidsdressuur?

Vind het erg jammer, had er graag heen gewild met springen maar ik doe niet een VHD.. Erg jammer

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:45

Jammer dat men minimaal 16 moet zijn. Had anders een leuk duo om op te geven.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:48

Jammer, niet iedereen doet aan VHD.

_Kyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:51

Leuk idee! Als iemand nog een teamgenoot zoekt dan houden mijn paard en ik ons aanbevolen :D. Zou zo namelijk niemand weten in mijn directe omgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:54

Mag een clownsact ipv vrijheidsdressuur ook? Dat kunnen mijn paard en ik {:}
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-06-15 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:55

Eén van de twee van het duo hoeft maar iets van vrijheidsdressuur te laten zien overigens ;) Dat mag meen ik ook gewoon een basiskunstje zijn, het gaat om de veelzijdigheid van de duo's.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:55

Olympia schreef:
Jpitty, dat komt dit jaar ook aan bod in de Lounge. Maar daar komt later meer informatie over :D

Oeh, je maakt wel heel nieuwsgierig Olympia... :j

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:59

Nou dames (en heren) dat wordt teams maken! Iemand die kan springen samen met iemand die vrijheidsdressuur kan doen en het dan op film zetten. Ben benieuwd.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:51

Balen.. Ben 15 :(
Had graag meegedaan met mijn paard.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:55

Het gaat inderdaad om het meest veelzijdige duo, dit filmpje is pas de eerste ronde, hierna komen zeker ook nog andere disciplines aan de orde. :)

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:16

olympia, ik zoek een duo. Doe ik springen, jij de vrijheidsdressuur ;)

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:22

Ik kan helaas niet springen en ook geen vhd. Best jammer dat je dan meteen afvalt :( wij kunnen wel leuke andere dingen?

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:12

_xManadisx_ schreef:
Ik kan helaas niet springen en ook geen vhd. Best jammer dat je dan meteen afvalt :( wij kunnen wel leuke andere dingen?

Aah joh! Je hebt tot half september om hem een voetje te leren optillen op commando :p
Ik geloof dat elk paard dat kan!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:17

Als het inderdaad niet om de meest spectaculaire act gaat, dan kan iedereen dat in een paar weken aan z'n paard leren.
Ik ben alleen heel bang dat mennen een van de volgende onderdelen wordt, en dat trekt mijn huidige paard echt niet denk ik := Mijn vorige pony was hier super geschikt voor. Die kon alles!
Iemand die kan mennen en evt springen (aan de hand?) of vrijheidsdressuur? Mijn paard kan basis springen en vd.

donderhvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 23:36

Hallo, ik ben miranda, we hebben ons aangemeld via lara haar account. its_laraa
ik heb gemaild aar ben mijn video vergeten. nu kan ik niet meer mailen, heel gek. dus hierbij:
Namen: Lara en Miranda
Leeftijd: 19 en 17
https://www.youtube.com/watch?v=97EL2_p0y9U
Laatst bijgewerkt door Warboel op 15-06-15 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:07

Elise_K schreef:
Als het inderdaad niet om de meest spectaculaire act gaat, dan kan iedereen dat in een paar weken aan z'n paard leren.
Ik ben alleen heel bang dat mennen een van de volgende onderdelen wordt, en dat trekt mijn huidige paard echt niet denk ik := Mijn vorige pony was hier super geschikt voor. Die kon alles!
Iemand die kan mennen en evt springen (aan de hand?) of vrijheidsdressuur? Mijn paard kan basis springen en vd.

Mennen word geen onderdeel. In dat geval hadden we dat gemeld, omdat dit iets is waar men toch echt specifieke artikelen voor nodig hebben.

De duo's die zich opgeven hebben genoeg aan hun paard en gebruikelijke harnachement

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:03

Waneer horen we eigenlijk meer? :) of heb ik daar overheen gelezen?