Jordan II naar Rodrigo Pessoa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liesd

Jordan II naar Rodrigo Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 08:25

bokt.nl / www.studforlife.com

Jordan II (Air Jordan x Voltaire) is gekocht door de Braziliaanse springruiter Rodrigo Pessoa.

Pessoa legt uit: "Jordan komt Status ondersteunen, met het oog op de Olympische Spelen volgend jaar. Ik wil daarvoor een kwaliteitsvol team van paarden samenstellen. Dat kan met die twee paarden en met Ferro Chin van het Lindenhof, met wiens eigenaar we een akkoord hebben om hem rustig naar het hoogste niveau te brengen. Ik beschik nu dus over drie paarden met toekomstpotentieel. De wereldranking interesseert me momenteel niet, ik hoef niet meer elk weekend op wedstrijd te gaan. Ik heb jarenlang opofferingen gedaan, maar mijn familie is erg belangrijk voor mij. Mijn plek in het Braziliaanse team wordt niet in vraag gesteld, dus ik kan me rustig en zonder druk voorbereiden op de Spelen.

Jordan is door Angelie von Essen heel goed getraind tot op het hoogste niveau. Hij heeft zijn potentieel laten zien en nu proberen we een versnelling hoger te schakelen. Er zijn gelijkenissen met zijn vader die ik ook heb gereden...maar niet echt goede gelijkenissen. Het paard is wat rigide in zijn voorhand, maar ik denk dat we daaraan kunnen werken."