Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind de boete wel terecht. Of t' nou goed bedoelt is of niet maakt voor dat paard niet uit.

jorika1986 schreef:Een plaatselijke brandweer die niet komt helpen omdat de grond te zacht is.... Hier heb ik even mijn vraagtekens bij!
Toydoll schreef:Cru hoor om dan een boete te gaan geven. waar gaat het heen met de wereld.
Krijg je straks hetzelfde als in een van die aziatische landen, als daar iemand op straat dood ligt te gaan helpt niemand, want als je poging mislukt wordt je aangeklaagd voor letsel/dood door schuld.
Arme man probeerd van alles om zn dier te redden, krijgt geen hulp, en vervolgens ook nog een bon aan zijn reet??
Wat had ie dan moeten doen, dier in die kuil moeten laten staan? Had ie die bon alsnog gehad waarschijnlijk.
pillow schreef:Ik heb ook het filmpje bekeken. Die man vermoord dat paard gewoon met die strop om de nek. In dit geval had het echt wel anders gekund, zo diep was die kuil niet. Die boete is echt terecht.
Thesserd schreef:Het is zo slim inderdaad om een band om de nek te doen, maar dan nog vind ik het erg 'banketstaaf' dat hij zo'n enorme boete aan z'n broek krijgt. Als hij eerst de hulpdiensten al heeft ingeschakeld en dan zelf wat probeert, zal dat toch nooit met opzet geweest zijn?
Vind t zielig voor die man
geerke schreef:Thesserd schreef:Het is zo slim inderdaad om een band om de nek te doen, maar dan nog vind ik het erg 'banketstaaf' dat hij zo'n enorme boete aan z'n broek krijgt. Als hij eerst de hulpdiensten al heeft ingeschakeld en dan zelf wat probeert, zal dat toch nooit met opzet geweest zijn?
Vind t zielig voor die man
ik vind het zielig voor het paard...