Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een verrassing weer zeg
mylittlejoy schreef:Mag ik alvast een gokje wagen? Hij komt niet aan de start, wordt alsnog geselecteerd voor het EK team omdat hij thuis zo fijn traint en moet vervolgens ook het EK afzeggen omdat Toot zich heeft aangetikt/verstapt/etc.
Zo. Dat scheelt weer 91 pagina's discussie.

mylittlejoy schreef:Mag ik alvast een gokje wagen? Hij komt niet aan de start, wordt alsnog geselecteerd voor het EK team omdat hij thuis zo fijn traint en moet vervolgens ook het EK afzeggen omdat Toot zich heeft aangetikt/verstapt/etc.
Zo. Dat scheelt weer 91 pagina's discussie.
Destination schreef:Zijn er geen wedkantoren waar je kan wedden op wanneer Toot weer aan de start verschijnt?
Varekaj schreef:En MR hoeft dit niet te doen "want ja, Toot scoort sowieso". Alsof die andere combi's maar bijzaak zijn, zo komt dat toch bij mij over. Alsof ze zegt "gaan jullie maar lekker verder trainen, als we Toot hebben is jullie prestatie bijzaak/van minder belang".
bigone schreef:De mensen die hier in Nederland in de teams zitten hoeven zich ook niet te plaatsten voor het NK, mogen altijd gewoon finale rijden.