Laurens van Lieren verhuist met paarden naar nieuwe locatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Laurens van Lieren verhuist met paarden naar nieuwe locatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 13:16

Persbericht / http://www.bokt.nl / http://www.horses.nl
Ingezonden door Ketaki

Afbeelding

Dressuurruiter Laurens van Lieren verhuist met zijn paarden naar Werkendam. Zijn paarden staan voortaan gestald op de Selevia Hoeve.

Laurens: “Met de komst van Brent is er veel veranderd. We kwamen er snel achter dat we de steun van de ouders van Lynne missen. Ik heb een erg druk leven en ook Lynne was al vlot na de bevalling weer fanatiek met de sport bezig. Dan kun je wel wat hulp gebruiken! Vanuit mijn familie kon dat begrijpelijkerwijs niet, omdat iedereen druk is met Stal Hexagon. Lynne’s moeder, vader en zussen staan altijd voor haar klaar. Als we straks meer buitenlandse wedstrijden gaan en Brent moet naar school, dan kunnen we hem met een gerust hart bij opa en oma laten logeren, en zo de continuïteit in zijn leventje behouden.”

“De reistijd naar en van Stal Hexagon in Schore nam veel tijd in beslag, en bovendien lokte het eigen ondernemerschap”, legt Van Lieren uit. “Mijn vader heeft Stal Hexagon opgebouwd met een eigen visie. Het is zijn geesteskind, zijn levenswerk, en het voelde niet correct om me daar mee te bemoeien zolang hij zo gepassioneerd bezig is met zijn werk. Vandaar dat ik op zoek ging naar meer zelfstandigheid, nog altijd in samenwerking met Stal Hexagon. Zo hoop ik het beste van twee werelden te kunnen combineren en ons over de hele linie nog sterker te maken.”
Ook Grand Prix-amazone Dominique Filion komt met haar paarden naar de nieuwe stal in Werkendam. Vanuit een zelfstandige basis gaat ze met Laurens van Lieren Dressage samenwerken.

Iris82

Re: Laurens van Lieren verhuist met paarden naar nieuwe locatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 13:25

Spannend Laurens. Jaja, het vaderschap verandert heel je leven. :j

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:54

Da's leuk, Grand Prix dressuurpaarden in een straal van 5 kilometer van mijn huis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:19

Tja, waarom dan een kind als je eigenlijk gewoon je oude leventje wil voortzetten? Je hebt je kind toch niet voor de opa's en oma's? :?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:00

Relaxed schreef:
Tja, waarom dan een kind als je eigenlijk gewoon je oude leventje wil voortzetten? Je hebt je kind toch niet voor de opa's en oma's? :?

Ik dacht precies hetzelfde.

Als je niet in staat bent om zelf voor je kinderen te kunnen zorgen moet je ze ook niet willen krijgen.

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:17

Super spannend zo'n stap.
Mijn kids gaan ook naar opa en oma want ik werk. Dit is dus een prima oplossing. Dit is tenslotte hun werk, alleen dan leuker dan dat van mij :D

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:25

Nouja zeg... ik ben ook veel bij mijn grootouders opgegroeid omdat mijn moeder moest werken, en ik heb een heel liefdevolle en gelukkige jeugd gehad hoor := Is toch een prima oplossing.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:25

Relaxed schreef:

Kijk eens hoe vol de kinderdagverblijven zitten, kunnen ze beter bij opa en oma opgevangen worden indien nodig.

On topic, veel succes Laurens, Lyn en ook Dominque (gaat er straks staan las ik)!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:48

Als het om werk gaat is dat niet anders er moet gewoon gewerkt worden om de rekeningen te kunnen blijven betalen.

Maar vaak worden ze helaas ook gedumpt bij de oma's en opa's buiten het werk om.

Maar daar gaat deze Topic niet over.

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:34

Nou nou, volgens mij moet iedereen tegenwoordig werken.
Mijn kids gaan ook drie dagen per week naar de BSO en soms ook naar de VSO.
Tsja het is niet anders want er moet toch geld verdiend worden.
Dat zal bij Laurens niet anders zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:37

Laat de ouders toch fijn zelf bepalen, hun zoon. Ik wil ook mijn uk max 3 dagen 'uitbesteden', maar als een ander dat 5 dagen wil doen, hun keuze en dat is óók oke. Als de betrokkenen daar happy mee zijn, wat zou dat een buitenstaander dan uitmaken? :')

Mooi deze locatie, fijn dichtbij directe familie. Goede zet.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 03:40

Is niet de eerste x dat Laurens weg gaat toch? Volgens mij is zijn pa ook niet de makkelijkste om mee te werken! Leuk dat ze voor zich zelf beginnen wens ze alle succes

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:03

wij vroegen ons al af wie in Werkendam zou komen te zitten. Leuk dat ze nu een eigen business kunnen beginnen. Dat lijkt mij toch best een nieuw leventje waar je aan begint...