Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zat mensen die daar met hun dravers trainden vroeger. Paden zijn ook gewoon breed genoeg voor een aanspanning. janouk schreef:Als het Amsterdamse bos weer toegankelijk zou zijn voor aanspanningen zou geweldig zijn. De ruiterpaden zijn daar prima geschikt.
duim duim duim dat het experiment bevalt
rumay schreef:Ik begrijp dat het voor de mensen die mennen fijn is dat er een mogelijkheid komt alleen voor mijn paard wat minder
Anoeska schreef:De aanspanningen zijn welkom tot 11.00 uur op doordeweekse dagen, daar moet voor ruiters die ze niet tegen willen komen echt wel mee te werken zijn.

bij ons op de club rijden menners en ruiters samenin de bak. Kwestie van trainen janouk schreef:bij de rit van de Hoofdstad aanspanning mag niet gegaloppeerd worden op de paden, dus het lijkt me sterk dat je galopperende aanspanningen bent tegen gekomen.
Anoeska schreef:Maar goed, er zijn heel veel paarden bang voor dingen. Brommers, ligfietsen, joggers, honden. Maar die hebben ook gewoon toegang tot het amsterdamse bos. Ik vind het dan ook logisch dat er minimaal een proef gedaan wordt voor aanspanningen.

Anoeska schreef:Ik denk dat als je paard het opzetten van tenten, BBQ's en complete familiefeestjes op het stukje dagrecreatie aan kan, dat 'ie ook wel een paar aanspanningen moet kunnen handelen
Maar ik vind ook zeker dat we rekening met elkaar moeten houden. Zeker in het begin, als de aanspanningen nog heel nieuw zijn voor sommige paarden.
Maar ik denk zeker dat het goed komt als iedereen (wat extra) rekening houdt met elkaar. Groot deel van de menroute loopt niet eens in de buurt van het ruiterpad, en waar dat wel zo is moeten we gewoon elkaar leren kennen denk ik