Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jansje73 schreef:MarlindeRooz schreef:Met mijn slaperige hoofd dacht ik heel even ??? badmintonnen te paard.
![]()
![]()
![]()
![]()

MarlindeRooz schreef:Apple schreef:MarlindeRooz schreef:Kan iemand er niet even voorzetten van " de eventing wedstrijd Badminton Horse Trials"![]()
Er staat al in de titel dat het gaat om een eventingamazone, dus dat lijkt me al helder toch?
En eventingamazones kunnen niet badmintonnen???

(die ga ik noodgedwongen maar kijken) Citaat:Slechts twee ruiters uit het Europese continent wonnen de wedstrijd: de Zwitser Hans Schwarzenbach in 1951 en de Fransman Nicolas Touzaint in 2008.
Maar ook de Brit William Fox-Pitt kan geschiedenis schrijven. Zijn paard Chilli Morning kan de eerste hengst zijn die de wedstrijd wint, en Fox-Pitt zelf kan zijn tweede overwinning in Badminton halen
RenskeG schreef:Citaat:Slechts twee ruiters uit het Europese continent wonnen de wedstrijd: de Zwitser Hans Schwarzenbach in 1951 en de Fransman Nicolas Touzaint in 2008.
Maar ook de Brit William Fox-Pitt kan geschiedenis schrijven. Zijn paard Chilli Morning kan de eerste hengst zijn die de wedstrijd wint, en Fox-Pitt zelf kan zijn tweede overwinning in Badminton halen
Dit stukje klopt niet helemaal.. 2 europese overwinningen; een zwitser en een fransman terwijl de Brit Fox-Pitt zijn tweede overwinning kan halen. Sinds wanneer hoort Groot Brittanie niet meer bij Europa?
) dus stukje klopt gewoon. Lielle schreef:voor de liefhebbers, ik heb twee kaarten te koop voor zaterdag. Incl parkeren, members badges en een ortje om Badminton radio te volgen.
Nog veel leuker dan via de livestream(die ga ik noodgedwongen maar kijken)
Sannnn schreef:Apple schreef:Leuk! Badminton! Eens kijken of ik daar een mooie live-stream van kan vinden
Via FEI TV is het iig te zien en anders vaak wel via Engelse websites maar dan moet je wat downloaden zodat je IP adres engels is.