Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar echt, sommige mensen...

Diedelo schreef:ongelooflijk hé, wat ik wel weet is dat de supporters in opstand kwamen tegen de trainer van FC Twente, Alfred Schreuder.
Ze willen dat hij vertrekt maar hij heeft gereageerd dat deze opstand hem niks doet
Ketaki schreef:Diedelo schreef:ongelooflijk hé, wat ik wel weet is dat de supporters in opstand kwamen tegen de trainer van FC Twente, Alfred Schreuder.
Ze willen dat hij vertrekt maar hij heeft gereageerd dat deze opstand hem niks doet
maar is dit dan een reden om die paarden aan te vallen met politie erbij?![]()
![]()
![]()
als ze Alfred Schreuder willen pakken, moeten ze maar naar zijn huis gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Jodi93 schreef:Voor de mensen die meteen klagen over de supporters de tip lees eerst even verder. Ik kom regelmatig bij fc twente en op dit moment word onderzocht of de me de schuldige is. Er gaan meerdere verhalen de ronde en er word onderzocht of de me begonnen is met het uitlokken. Dit is een serieuze beschuldiging die niet zomaar tot stand komt. De supporters van twente zijn inderdaad ontevreden en er zullen altijd zwarte schapen tussen zitten. Maar als de me ook gaat inslaan op ouders en kinderen die er ook tussen staan zijn ze in mijn ogen ook fout.
rachellevis schreef:Ik ben het met Jodi eens. Mijn man was daar ook aanwezig. Hij zegt dat de ME het erger heeft gemaakt. Tuurlijk waren ze boos en tuurlijk hadden ze de paarden niets mogen doen. Maar de toeschouwers/supporters uit vak P mochten niet eens weg. Ze werden gewoon het home weer ingedreven, terwijl ME busjes de uitgang barricadeerden. Er zitten altijd rotte appels tussen, maar ik geloof dat dit eerst eens goed onderzocht moet worden. Ook ben ik van mening dat als ze paarden gaan inzetten voor dit soort dingen, ze de paarden beter mogen beschermen.
. Adrienne93 schreef:Ik was gister zelf bij twente, velen kwamen ontevreden maar rustig het stadion uit, terwijl de politie en de ME er al helemaal klaar voor stond... Dus ik sta er niet raar van te kijken als de ME dit uitgelokt heeft...
Gea99 schreef:Ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met voetbal.
En zeker met de kosten en in dit geval de dieren.
Te erg voor woorden. Levenslange voetbal ban lijkt me een goed plan.