Lips en Naber-Lozeman op podium in Noord-Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Lips en Naber-Lozeman op podium in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 08:12

http://www.bokt.nl / http://www.knhs.nl / http://www.equnews.nl

Afbeelding
Alice Naber-Lozeman, bron: wikimedia commons

Afgelopen weekend werd in Oudkarspel de tweede editie van de North Holland Horse Trials verreden. Een internationale eventingwedstrijd die tijdens de tweede editie weer grote namen trok zoals Tim Lips, Alice Naber-Lozeman, Elaine Pen, Merel Blom en Dirk Schrade. Voor Lips en Naber-Lozeman was het een succesvol weekend met podiumplaatsen. Lips werd tweede, en beste Nederlander, tijdens de CIC 2*, Naber-Lozeman werd derde in dezelfde klasse en nogmaals derde in de CIC 1*.

Lips ging bij de CIC 2* na de dressuur en het springen aan de leiding met zijn schimmel Bayro, maar tijdens de cross had hij zeven seconden teveel nodig en liep hij 2.4 strafpunten op.De zege ging naar de Duitse Faya Fulgrabe die met Oje Oje als enige foutloos binnen de tijd wist te blijven in de fraaie cross en een totaal van 44,40 strafpunten had. Lips eindigde als tweede met een totaal van 46,60 strafpunten. Achter Lips eindigde een andere ervaren combinatie, Alice Naber-Lozeman met ACSI Peter Parker, eindigde als derde met een totaal van 53,90 strafpunten.

In de CIC 1* wedstrijd deed Alice Naber-Lozeman met Coral Estate ZamZam goede zaken door als beste Nederlandse op plaats drie te eindigen met een totaal van 43,30 strafpunten. De winst ging hier naar een andere ervaren ruiter, de Duitser Dirk Schrade met Arina M. Deze combinatie reed in totaal 38,60 strafpunten. Tweede werd de Duitse amazone Julie Mestern met haar Grand Prix IWEST, ze had een totaal van 41,60 strafpunten.

mbkaatje

Re: Lips en Naber-Lozeman op podium in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 12:50

Gistermiddag zijn we geweest Prachtig evenement (voor mij) zo dicht bij huis. Goed georganiseerd, mooie hindernissen en gelukkig hielden we het bijna droog. Mooie sport gezien.

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 13:34

Jammer dat ik dit altijd achteraf weet haha ga regelmatig naar Boekelo, is aan de andere kant van NL en dit is heel dichtbij!!

Ze hebben het wel netjes gedaan

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 13:42

Volgend jaar is het vast weer. Inderdaad wel even wat dichterbij, maar zeker de moeite waard.
We hadden het gisteren nog over Boekelo. Mooi evenement, maar jammer dat het zo'n eind weg is.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:45

Ilse_1987 schreef:
Jammer dat ik dit altijd achteraf weet haha ga regelmatig naar Boekelo, is aan de andere kant van NL en dit is heel dichtbij!!

Ze hebben het wel netjes gedaan

Het is de afgelopen keren het laatste weekend van april geweest. Misschien t.z.t. de website in de gaten houden of ze op Facebook volgen. (http://Www.nhht.nl )

Judith, ik heb de prachtige foto's gezien.

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:19

Volgens mij is de datum voor volgend jaar ook al bekend. Staat op Facebook en de website. Is weer eind april.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:43

Ja ik zag alweer oproep op FB voorbij komen voor vrijwilligers 2016. Dacht 21/4 t/m 24/4.

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:29

gr_roos schreef:
Ja ik zag alweer oproep op FB voorbij komen voor vrijwilligers 2016. Dacht 21/4 t/m 24/4.

Top! Dank jullie wel voor de info :D

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:14