Excellent Dressage Sales gratis live te volgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Excellent Dressage Sales gratis live te volgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 20:48

http://www.bokt.nl

Afbeelding
Foto: Sjoert.com

De grote dressuurpaardenveiling op het landgoed van Academy Bartels in Hooge Mierde is gratis te volgen via Clip My Horse TV. "Excellent Dressage Sales" houdt vanavond de presentatie van de veilingpaarden. De veiling zelf zal zaterdag te zien vanaf 19.30 uur.

De presentatie van de veiling is al begonnen en zal afgesloten worden door het Grand Prixpaard Ulysses la Haya. De ruin wordt succesvol door Laurens van Lieren op het hoogste niveau uitgebracht en zal ook zaterdag geveild gaan worden. Daarnaast worden enkele KWPN goedgekeurde hengsten geveild.

Joep Schellekens namens de organisatie: "We merken dat de tweede editie van Excellent Dressage Sales veel meer internationale bekendheid geniet dan vorig jaar, we zien aan alles dat de veiling enorm leeft binnen onze doelgroep. De afgelopen weken zijn de paarden veelvuldig uitgeprobeerd bij mijn mede-organisatoren Gertjan van Olst, Tim Coomans, Joop van Uytert en Nico Witte. Afgelopen weekend zijn alle paarden naar Hooge Mierde gekomen en ook hier is het de hele week al een drukte van belang."

Klik hier voor de livestream

ErwinF1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:49

Ik ga kijken! Vind zulke dingen altijd wel leuk om te zien :)

HorseTimeXL

Re: Excellent Dressage Sales gratis live te volgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:15

O leuk. Zal het in me agenda zetten.

Ailill

Re: Excellent Dressage Sales gratis live te volgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:42

Spannend, ik ga zeker kijken :D