Op de nieuwste WBFSH ranking staat de 11-jarige Quickly de Kreisker helemaal bovenaan op de lijst van springpaarden. De zoon van Diamant de Semilly blijft op deze ranglijst Admara 2 (v. Padinus) en Argento (v. Arko III) voor. Cornet D’Amour (v. Cornet Obolensky) en Casall Ask (v. Caretino) staan op de vierde en vijfde plaats. Voor Hello Sanctos (v. Quasimodo van de Molendreef) is er een 6e plaats.
In het klassement voor de stamboeken staat het KWPN op nummer één. Zij hebben met Admara 2 (tweede) en VDL Groep Verdi TN NOP (negende) twee paarden in de top tien staan. Het Holsteiner Verband staat op de tweede plaats met Casall Ask (vijfde) en PSG Future (zevende) als beste paarden. Voor het AES stamboek is er een derde plaats. Argento staat zoals eerder vermeld op de derde plaats, met Spirit T hebben zij op de achtste plaats nog een tweede paard in de top 10.
het spijt me zeer maar die man die er op zit kan echt niet rijden, het paard heeft er zo geen plezier in...
*proest* Als je niet kunt rijden kom je zo'n parcours echt niet rond hoor...
xAnnouk
Geplaatst: 19-10-15 10:01
noekiee18 schreef:
het spijt me zeer maar die man die er op zit kan echt niet rijden, het paard heeft er zo geen plezier in...
Ik denk niet dat jij kan bepalen of het paard er plezier in heeft.. En die man zal er niet voor niks op zitten. Als hij niet zou kunnen rijden zetten ze hem niet op zo'n waardevol paard.
Gaaf dier en een mooie lijst!
droomy
Geplaatst: 19-10-15 10:05
Eerlijk is eerlijk, ik vind het flimpje wat eerder gepost werd er niet fijn uit zien, al dat getrek in de mond.