Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:denice schreef:oh mijn god!! Wat heerlijk!
Nu maar hopen dat hij dit over twee jaar niet meer doet
Ik hoop voor haar over en jaar al niet meer. Als ik kijk naar mijn jaarling, die wil ik echt liever niet bovenop me.
Maar inderdaad wel lief om te zien.

Sizzle schreef:Ik zal wel een botte boer zijn, maar dit vind ik gewoon dom.
Bij haast ieder hengstveulen kun je theoretisch zo'n filmpje maken als je zo uitnodigend gaat zitten. Het zit in hun natuur om hun speelkamarastjes op de grond te werken.
Maar wij zijn geen speelkamaraatje, wij zijn mens.
Nu vind je het eerst goed en dan ineens is het ongewenst als hij over ern werk tegen haar opstijgert.
Hoe verwarrend is dat denk je....

Onali schreef:En de helm kan uiteraard he-le-maal niet betekenen (net als de bodyprotector) dat ze gewoon net gereden heeft en daarna nog even is gaan knuffelen met het veulen
Ik beweeg me ook naar voren als ik met mn shet kroel, zo kan hij beter bij mijn rug komen als hij terugkroelt.
Onali schreef:En de helm kan uiteraard he-le-maal niet betekenen (net als de bodyprotector) dat ze gewoon net gereden heeft en daarna nog even is gaan knuffelen met het veulen
Ik beweeg me ook naar voren als ik met mn shet kroel, zo kan hij beter bij mijn rug komen als hij terugkroelt.

Sizzle schreef:Ik zal wel een botte boer zijn, maar dit vind ik gewoon dom.
Bij haast ieder veulen kun je theoretisch zo'n filmpje maken als je zo uitnodigend gaat zitten. Het zit in hun natuur om hun speelkamaraatjes op de grond te werken.
Maar wij zijn geen speelkamaraatje, wij zijn mens.
Nu vind je het eerst goed en dan ineens is het ongewenst als hij over ern werk tegen haar opstijgert.
Hoe verwarrend is dat denk je....
en met mijn eventuele kinderen zal het dan ook wel nooit goed komen