Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?Flups schreef:Oomens?
Krijg een beetje een naar gevoel bij de formulering van jou bericht. Als het tenminste op appelmoes gericht is...
Ik hoop ook van harte dat de mevrouw of meneer op de intensive care er goed vanaf komt en snel weer beter is, maar ik snap appelmoes haar reactie ook. Paarden rennen normaal gesproken niet zomaar op mensen in, tenzij in blinde paniek.
Excuses als ik zo overkwam.
. Hopelijk komt het weer helemaal goed
XLeandrosX schreef:Dat vind ik een beetje makkelijk gezegd. Zij hebben ook geprobeerd om de schade zo goed mogelijk te beperken. Ik ken de situatie daar niet maar als het in de buurt van een weg is zou ik dat ook hebben geprobeerd om zo het paard te behoeden van meer leed en ook alle andere weggebruikers.
Flups schreef:Oomens?
Krijg een beetje een naar gevoel bij de formulering van jou bericht. Als het tenminste op appelmoes gericht is...
Ik hoop ook van harte dat de mevrouw of meneer op de intensive care er goed vanaf komt en snel weer beter is, maar ik snap appelmoes haar reactie ook. Paarden rennen normaal gesproken niet zomaar op mensen in, tenzij in blinde paniek.
(Of tegen een auto knalt oid...) onley schreef:Damm hopelijk gaat het met iedereen goed..
Maar zeer verkeerde keuze van die andere 2 ruiters het paard achterna te gaan. Hier word die nog meer door opgejend.
petraaken schreef:onley schreef:Damm hopelijk gaat het met iedereen goed..
Maar zeer verkeerde keuze van die andere 2 ruiters het paard achterna te gaan. Hier word die nog meer door opgejend.
Moet je het paard dan maar het hele strand en de stad laten in lopen? Beter met 1 of 2 paarden proberen hem af te snijden en te kalmeren.
Moet je het paard dan maar het hele strand en de stad laten in lopen? Beter met 1 of 2 paarden proberen hem af te snijden en te kalmeren.