Rath en Totilas vragen aandacht voor zieke baby

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Rath en Totilas vragen aandacht voor zieke baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 10:48

http://www.bokt.nl / http://www.facebook.com

Afbeelding
Matthias Rath en Totilas betuigen hun steun voor
de kleine Romy. Bron: Facebook

Geen trainingsfoto of melding over kreupelheden van het veelbesproken Duitse duo dit keer, maar een foto waarin Matthias Rath met Totilas steun vraagt voor de baby Romy.

De vijf maanden oude baby, Romy, heeft leukemie en ondergaat zware behandelingen om te genezen van de ziekte. Romy's ouders hebben samen met het Duitse beenmergdonorcentrum een actie gestart om nieuwe stamceldonoren te werven. De ouders vragen mensen om zich te registreren als donor en vermelden dat vijf ml bloed levens kan redden.

Op de Facebookpagina van Romy staat:

"Grote steun voor de actie voor Romy vanuit het succesvolle duo in de internationale hippische sport, Totilas en Matthias Rath. Hartelijk dank!"

Ailill

Re: Rath en Totilas vragen aandacht voor zieke baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:49

Ik zie een nieuwe roeping voor Toot en Rath :D

rien10

Re: Rath en Totilas vragen aandacht voor zieke baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:50

Ja, en dan heeft hij geen tijd voor de wedstrijden en dus ....... (oooohhh Rien, je bent te erg) }:)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:50

Tsja... ik blijf erbij dat er al genoeg ellende op de wereld is en dit soort dingen vind ik maar aandacht trekkerij

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:51

Ik ben aangemeld bij nederlands centrum voor stamcel donoren. Zouden veel meer mensen moeten doen als het een leven kan redden.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:52

little_birdy schreef:
Tsja... ik blijf erbij dat er al genoeg ellende op de wereld is en dit soort dingen vind ik maar aandacht trekkerij

Hoe meer aandacht hoe beter, hoeveel ellende er ook is..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:52

Abercrombie schreef:
Ik ben aangemeld bij nederlands centrum voor stamcel donoren. Zouden veel meer mensen moeten doen als het een leven kan redden.

Niet iedereen die dat wil komt daarvoor in aanmerking, of wordt om andere redenen uitgesloten.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 11:15

Ailill schreef:
Abercrombie schreef:

Niet iedereen die dat wil komt daarvoor in aanmerking, of wordt om andere redenen uitgesloten.

Klopt ik moest wel verschillende vragen beantwoorden. Maar hoe meer aanmeldingen hoe beter.